خبرگزاری کار ایران

فرماندار قوچان:

راه برون‌رفت از مشکلات برنامه‌ریزی مدون و قابل اجراست

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۴۵

فرماندار قوچان، پتانسیل های کشاورزی منطقه قوچان در بخش های مختلف را بی نظیر توصیف کرد و گفت: راه برون رفت از مشکلات موجود برنامه ریزی مدون و قابل اجراست که باید در اولویت قرار گیرد

فرماندار قوچان، پتانسیل‌های کشاورزی منطقه قوچان در بخش‌های مختلف را بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: راه برون رفت از مشکلات موجود برنامه ریزی مدون و قابل اجراست که باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قوچان، علیر ضا قامتی در نشست صمیمی جهت حل مشکلات روستاهای محور مشکانلو در روستای مشکانلو افزود: منطقه قوچان در زمینه کشاورزی پتانسیل‌های بسیار بالایی دارد که باید این ظرفیت‌ها شناسایی و برای شکوفایی آن‌ها تلاش شود.

وی با اشاره به مشکلات عنوان شده و همچنین توانمندی‌هایی که در گذشته در این منطقه وجود داشته تصریح کرد: می‌توان با بهره گیری از این ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه و آبادانی منطقه گام‌های موثری برداشت که در این زمینه نیاز است از سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت کرد.

قامتی در ادامه با اشاره به برداشت ۶۰۰۰تن چغندر قند سالانه در گذشته‌ای نه چندان دور در این روستا‌ها گفت: امروزه با توجه به تغییرات اقلیمی و البته تغییرات سنی و جمعیتی و اقتصادی دیگر نمی‌توان انتظار انجام‌‌ همان کارهای گذشته را داشت ولی می‌توان با مدیریت صحیح امکانات و اعتبارات مشکل نبود اشتغال و درآمد را حل کرد.

علیرضا قامتی افزود: در شرایط سخت امروز کشور که تخصیص اعتبارات در سال گذشته کلا ۱۴ درصد بوده امیدوارم با کمک نماینده شهرستان آقای شوشتری بتوانیم اعتبارات خوبی برای آسفالت این محور روستایی اختصاص دهیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با کمک شما روستاییان عزیز برای حل مشکل اشتغال و نبود نقدینگی در جهت جذب تسهیلات زود بازده با کمک آقای شوشتری اقدامات خوبی را انجام دهیم.

وی در جهت حل مشکلات تحصیلی دانش آموزان این منطقه و عدم ترک تحصیل آنان گفت: با قول و کمکی که مسوولین آموزش و پرورش در همین جلسه دادند جهت ادامه تحصیل آنان در نزدیک‌ترین مجتمع آموزشی سرویس ایب و ذهاب با کمک دولتی اختصاص پیدا خواهد کرد.
قامتی بیان کرد: تعداد بالای شهیدانی که از اروستا‌های این منطقه تقدیم انقلاب اسلامی شده‌اند نشان از پایمردی و سختکوشی مردم این منطقه دارد که امیدواریم بتوانیم با همت و همیاری شما عزیزان گوشه‌ای از این فداکاری‌ها را جبران نماییم.

در این نشست تعدادی از مسئوولین مرتیط شهرستانی به همراه اما جمعه شهرستان و مدیر دفتر نماینده شهرستان نیز حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز