خبرگزاری کار ایران

رییس مجمع نمایندگان استان در گفتگو با ایلنا:

استاندار خراسان رضوی در سفر هیئت دولت به مشهد معرفی خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۸۸

با توجه به سفر پیش روی هئیت دولت در هفته آینده به خراسان رضوی، پیش بینی می‌شود وضعیت استاندار قبل از این سفر تعیین تکلیف شود و یا اینکه در زمان حضور رییس جمهور و اعضای هیئت دولت در مشهد استاندار خراسان رضوی رسماً معرفی شود.

ایلنا: این روز‌ها در استان صحبت از تأخیر در انتخاب استاندار پایتخت معنوی ایران است و گمانه‌زنی درباره کسی که می‌خواهد به عنوان سکان‌دار استانداری خراسان رضوی معرفی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، طبق گفته فرماندار مشهد قرار بود استاندار در اوایل آبان ماه سال جاری معرفی شود، اما این ماه هم به پایان رسید و استانداری برای خراسان رضوی انتخاب نشد.

در همین رابطه «حسین محمد‌زاده» نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع نمایندگان استان در گفتگو با ایلنا می‌گوید: وزارت کشور اعلام کرده خراسان رضوی در حال حاضر استاندار دارد و تأخیری را در این رابطه مشاهده نمی‌کند و دولت در حال حاضر همکاری‌اش را با استاندار فعلی خراسان رضوی ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: با توجه به سفر پیش روی هئیت دولت در هفته آینده به خراسان رضوی، پیش بینی می‌شود وضعیت استاندار قبل از این سفر تعیین تکلیف شود و یا اینکه در زمان حضور رییس جمهور و اعضای هیئت دولت در مشهد استاندار خراسان رضوی رسماً معرفی شود.

محمدی‌زاده افزود: البته هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست، اما احتمال بسیار زیادی وجود دارد که دولت یازدهم با استاندار فعلی خراسان رضوی ادامه همکاری داشته باشد.

رییس مجمع نمایندگان استان یادآور شد: خود رییس‌جمهوری در ۲ مقطع مسیر حرکتی خود را ابراز کرده، اما هنوز تعیین تکلیف نکرده است و به همین دلیل ما نیز نمی‌توانیم پیش بینی‌ای را در این زمینه داشته باشیم و فقط می‌گوییم در شرایط فعلی تغییرات به نفع استان نبوده و نیست و اگر هم می‌خواهند این تغییر را صورت دهند هر چه سریع‌تر این امر را محقق کنند تا که زمان از دست نرود و شاهد بروز مشکلات در سطح استان نباشیم.

محمد‌زاده افزود: مجمع نمایندگان استان تنها یک دیدار با دولت تدبیر و امید داشته است و اعضای آن رسماً کسی را به عنوان استاندار پیشنهادی نمایندگان استان به وزیر کشور معرفی نکرده است و فقط عده‌ای از نمایندگان دیدگاه‌ها و خواسته‌های خود را مطرح کرده‌اند و در همین رابطه هم نفراتی را به صورت غیر رسمی به وزیر کشور معرفی کرده‌اند.

نماینده مردم درگز گفت: استان خراسان رضوی در امر توسعه اقتصادی قطعاً از فضاهای همسانی که در اختیار خودش بوده است عقب افتاده و همین امر هم باعثشده است تا که بیشترین میزان بیکاری را در خراسان رضوی داشته باشیم و از سرمایه‌های خودمان به خوبی استفاده نکنیم و عدم استفاده بهینه از آن‌ها به خصوص از سرمایه‌های تحصیل کرده استان یک معزل بزرگ برای خراسان رضوی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز