خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم قوچان و فاروج:

رویکرد جدید روحانی با استقبال جدی مردم مواجه شده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۲۹

با توجه به شخصیت دیپلماتیک دکتر روحانی با رویکرد جدیدی در سیاست های امورخارجه مواجه هستیم و این پارادایم از سیاست خارجی که در سازمان ملل دیده شد، مورد استقبال جدی مردم در داخل نیز واقع شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: با توجه به شخصیت دیپلماتیک دکتر روحانی با رویکرد جدیدی در سیاست‌های امورخارجه مواجه هستیم و این پارادایم از سیاست خارجی که در سازمان ملل دیده شد، مورد استقبال جدی مردم در داخل نیز واقع شد.

هادی شوشتری نماینده مردم قوچان و فاروج در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در قوچان درباره حضور روحانی در سازمان ملل و سخنرانی وی در مجمع عمومی این سازمان گفت: از زمان انتخابات ریاست جمهوری مشخص بود که چنانچه دکتر روحانی به عنوان رییس جمهور انتخاب شوند، با رویکرد جدیدی در حوزه سیاست خارجی مواجه خواهیم بود و این رویکرد مبتنی بر این موضوع بود که کشور‌ها و سازمان‌های بین المللی را به رسمیت بشناسیم.

وی ادامه داد: روحانی تصمیمات یک نهاد بین المللی را کاغذپاره نمی‌داند و با ادبیات غیردیپلماتیک و سطح پایین در خصوص قطع نامه‌ها صحبت نمی‌کند.

شوشتری تصریح کرد: روحانی تصمیمات یک نهاد بین المللی را کاغذپاره نمی‌داند و با ادبیات غیردیپلماتیک و سطح پایین در خصوص قطع نامه‌ها صحبت نمی‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: موضع جمهوری اسلامی ایران یعنی مواضع بنیادین با انعطاف تاکتیک‌ها پیگیری و رویکرد عقلانی بدون شک بیش از پیش در سیاست‌های دکتر روحانی در ارتباط با تعامل با دنیا دیده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز