خبرگزاری کار ایران

همزمان با تاسوعای حسینی؛

پیکر شهیدی 33 سال پس از شهادت بر دوش مردم تربت‌حیدریه تشییع شد

asdasd
کد خبر : ۴۱۸۶۰۷

پیکر پاک شهید 'نجیب الله معصومی' از شهدای تربت حیدریه در دوران دفاع مقدس، 33 سال پس از شهادت، روز سه شنبه، همزمان با تاسوعای حسینی، بر دوش مردم شهیدپرور این شهر تشییع شد.

به گزارش ایلنا، پیکر این شهید گرانقدر، که در هشتم اسفندماه سال 1362 در عملیات خیبر، در جزیره مجنون به شهادت رسیده بود، همراه با اجسام پاک ٨٧ تن از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس، اخیرا وارد کشور و احراز هویت شده بود.

پیکر مطهر این شهید به همراه چهار تن از همرزمانش شنبه به مشهد منتقل شده و دوشنبه از مهدیه مشهد به سمت بارگاه منور رضوی تشییع و طواف داده شده که پس از اقامه نماز در حرم مطهر رضوی پیکر پاک هر یک از شهدا به زادگاهش انتقال یافته بود.

آیین استقبال از پیکر شهید معصومی در شب تاسوعای حسینی در مسجد جامع تربت حیدریه برگزار شد و مراسم وداع با پیکر پاک این شهید بزرگوار نیز دیشب در مسجد جامع، هیات رزمندگان اسلام و هیات علی اکبر تربت حیدریه برگزار شد.

قرار است امشب نیز در چند هیات مراسم وداع با این شهید دور ان دفاع مقدس صورت گرفته و فردا برای خاکسپاری به زادگاهش روستای 'خرم' از توابع بخش جلگه رخ منتقل شود.

شهرستان 250 هزار نفری تربت حیدریه هزار شهید و 2500 جانباز تقدیم نظام اسلامی کرده است. مرکز این شهرستان در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز