خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار خراسان جنوبی انجام شد؛

بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به ۸ روستای شهرستان طبس

همزمان با ششمین روز از هفته دولت پروژه گازرسانی به ۸ روستای بخش مرکزی شهرستان طبس با حضور استاندار خراسان جنوبی با اعتباری بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، اجرای ۴۳ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، احداث یک ایستگاه تقلیل فشار و نصب ۶۵۰ علمک گاز از جمله مشخصات فنی این پروژه است که با بهره برداری از آن ۷۱۶ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

با بهره‌برداری از این پروژه، مردم روستاهای بهشت آباد، جوخواه، دهشور، تشت کانان، مهدی‌آباد، احمدیه، کردآباد و تاج آباد از نعمت گاز برخوردار شدند.

استاندار خراسان جنوبی همزمان با روشن شدن مشعل گاز در روستای جوخواه از توابع شهرستان طبس در منزل شهید نظریان حضور یافت و ضمن دیدار با خانواده این شهید بزرگوار از نزدیک در جریان مسائل، مشکلات و درخواست های ایشان قرار گرفت.

سیدعلی اکبر پرویزی، در این دیدار با بیان اینکه خدمت به خانواده شهداء افتخار بزرگی است، گفت: همه ما از استقامت، ایثارگری و از خود گذشتگی خانواده‌های شهدا روحیه می‌گیریم.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهداء هستیم ، خاطر نشان ساخت: همه مسئولان در بخش‌ها و رده‌های مختلف باید از تمام توان کاری و اداری خود برای ارائه خدمت بی‌منت به جامعه ایثارگری و حل مشکلات آنها نهایت استفاده را ببرند.

این گزارش حاکی است؛ شهید قربانعلی نظریان در تاریخ ۲۵ اسفندماه ۱۳۶۳ در منطقه عملیاتی هورالهویزه و در عملیات بدر به درجه رفیع شهادت نائل شد.

کد خبر : ۴۰۵۳۷۵