خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خبرداد:

کنترل جاده‌های خراسان جنوبی با بیش از 70 دوربین ثبت تخلف

asdasd
کد خبر : ۳۸۸۳۰۷

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: پلیس تابستان امسال در ۷۲ نقطه از مسیرهای ترافیکی استان مجهز با دوربین‌های ثبت تخلف به صورت دستی و خودرویی فعالیت می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید شجاع از آغاز طرح تابستانی پلیس در جاده‌های استان از 15 تیرماه خبر داد و اظهار داشت: این طرح تا چهارم مهرماه امسال ادامه دارد.

وی با بیان اینکه پلیس باید تمام توان خود را در طرح تابستانه امنیت ترافیکی استان به‌ کار گیرد و با متخلفان قاطعانه برخورد کند، افزود: این طرح در محوریت سه اصل مهم به‌ کار خود ادامه خواهد داد که باید از آنها به ارتقای امنیت ترافیکی، رسیدگی به حوادث و برخورد جدی با تخلف‌ها نام برد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: سایر دستگاه‌ها نظیر پایانه‌ها، اداره راه و ترابری، اورژانس، هلال احمر و سایر دستگاه‌های خدماتی همکاری ویژه‌ای برای هر چه بهتر انجام شدن این مهم با پلیس خواهند داشت.

شجاع افزود: از ابتدای امسال تاکنون حدود 2 درصد از تعداد فوت شده‌ها در تصادف‌های جاده‌ای کاسته شده و چون در تابستان سال گذشته بیشترین آمار وقوع حوادث را در سطح استان داشته‌ایم تابستان امسال باید با جدیت بیشتر به رویکردهای طرح ترافیک عمل شود.

وی بیان کرد: واژگونی خودروهای نقلیه و توجه نکردن به جلو و برخورد با وسایل نقلیه دیگر بیشترین آمار حوادث را در سال گذشته داشته و علت اصلی آن جاده‌های کویری و طولانی در خراسان جنوبی است که باعث خواب آلودگی راننده در هنگام رانندگی می‌شود.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی همچنین از امدادرسانی یک فروند هلی‌کوپتر و 100 دستگاه خودروی کمکی در مسیرهای جاده‌ای استان خبر داد و گفت: پلیس در 72 نقطه از مسیرهای ترافیکی استان مجهز به دوربین‌های ثبت تخلف به صورت دستی و خودرویی فعالیت خواهد کرد.

شجاع تصریح کرد: در راستای این طرح و امنیت مسافران‌بسیاری از نقاط حادثه‌خیز استان اصلاح شده که مهم‌ترین آنها ایستگاه "شهید زارع حد فاصل فردوس و طبس به بشرویه"، "پیچ خرواج محور قاین به بیرجند"، محور"طبس" به خصوص 30 کیلومتر اول و ورودی"آرین شهر" بودند که ایمن‌سازی شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز