خبرگزاری کار ایران

تنها بازمانده حادثه سقوط مرگبار آسانسور در اصفهان رو به بهبودی است

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۶۰۳

یکی از اعضای کادر درمانی بخش آی سی یو شماره دو بیمارستان الزهراء امروز از شرایط نسبتا مساعد «شهریار جناب» خبر داد و به خبرنگار ایلنا گفت: درحال حاضر این کارگر مصدوم هوشیاری خود را به دست آورده است و نسبت به قبل در شرایط بهتری به سر می‌برد.

تنها مصدومحادثهٔ سقوط آسانسور در اصفهانکه منجر به کشته شدن هشت کارگر شد، اکنون در بخش ICU بیمارستان الزهرا هوشیاری‌اش را به دست آورده و در شرایط نسبتا مساعدی به سر می‌برد.

یکی از اعضای کادر درمانی بخش آی سی یو شماره دو بیمارستان الزهراء امروز(۳۰ بهمن) از شرایط نسبتا مساعد «شهریار جناب» خبر داد و به خبرنگار ایلنا گفت: درحال حاضر این کارگر مصدوم هوشیاری خود را به دست آورده است و نسبت به قبل در شرایط بهتری به سر می‌برد.

این منبع مطلع همچنین به جراحات وارد شده به این کارگر اشاره کرد و گفت: این کارگر دچار شکستگی در ناحیهٔ لگن و دنده شده است و برای مراقبت‌های بیشتر در بخش آی سی یو دو، بیمارستان الزهرا تحت مداوا قرار دارد.

گفتنی است روز سه‌شنبه(۲۸ بهمن) در پی حادثهٔ سقوط آسانسور حمل بار در اصفهان که منجر به کشته و زخمی شدن ۹ کارگر ساختمانی شد ۸ کارگر در دم جان باختند و یک کارگر هم در اثر شدت جراحات وارده به بیمارستان الزهرا اصفهان منتقل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز