خبرگزاری کار ایران

محدودیت‌های ترافیکی سفر رییس جمهور به قم اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۰۸۰

به منظور برگزاری هرچه باشکوهتر بودن سفر رییس جمهوری به استان قم، ممنوعیت و محدودیت تردد در مسیرهای منتهی به حرم مطهر حضرت معصومه(س) قم اجرا می شود.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم از اعمال محدودیت های ترافیکی در مسیرهای منتهی به حرم مطهر حضرت معصومه(س) در مراسم استقبال از سفر رییس جمهور به استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ احمد پوربافرانی روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: به منظور برگزاری هرچه باشکوهتر بودن سفر رییس جمهوری به استان قم، ممنوعیت و محدودیت تردد در مسیرهای منتهی به حرم مطهر حضرت معصومه(س) قم اجرا می شود.

وی گفت: از ساعت ۲۴ روز سه شنبه مورخه ۵ اسفندماه پارک کلیه وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت در طول مسیرهای مقابل ایستگاه راه آهن، طول خیابان سپاه، اطراف میدان مطهری، محدوده چهار راه بازار، سه راه بازاز، طول خیابان ارم، خیابان شبستان و بلوار ممنوع و در صورت توقف با جرثقیل حمل خواهد شد.

وی ادامه داد: از ساعت ۲۴ همین روز از سه راه بازار تا تقاطع شهداء بصورت کلی محدودیت تردد اعمال می شود.

پوربافرانی گفت: از ساعت ۶ روز چهارشنبه مورخه ۶ اسفندماه از تقاطع عمار یاسر خیابان طالقانی، از خیابان ۱۹ دی کوچه مخابرات به سمت چهار راه بازار، از خیابان اراک دوربرگردان حجتیه به سمت میدان مطهری، از تقاطع شهداء به سمت حرم مطهر، از تقاطع حجتیه به سمت بلوار بهار و از خیابان امام موسی صدر، پل شهید رجایی به سمت میدان مطهری محدودیت ترافیک اعمال خواهد شد.

وی از کلیه شهروندان خواست، از تردد در مناطق اشاره شده در طرح خودداری و با ماموران راهنمایی و رانندگی همکاری لازم به عمل آورند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی رییس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری مهمان مردم شریف و انقلابی استان قم هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز