خبرگزاری کار ایران

برگزاری همایش «مدیریت بهینه زمین و شهرها با کاداستر و اطلاعات مکانی سه بعدی»

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۰۰۰

توانمندسازی جوامع و دولت‌ها در اموری چون برنامه‌ریزی و مدیریت جامع شهری از جمله کاربردهای شاخص اطلاعات مکانی سه بعدی و کاداستر است.

همایش «مدیریت بهینه زمین و شهرها با کاداستر و اطلاعات مکانی سه بعدی» با مشارکت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان فنآوری اطلاعات کشور، سازمان فنآوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و دانشگاه ملبورن استرالیا در تهران برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، در مراسم افتتاحیه این همایش دو روزه که در روزهای چهارم و پنجم اسفندماه در محل دائمی نمایشگاههای شهرداری تهران واقع در پارک گفتگو برگزار می شود، تویسرکانی معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، جهانگرد معاون وزیر و رئیس سازمان فنآوری اطلاعات، قالیباف شهردار تهران و عباس رجبی فرد رئیس مرکز تحقیقات زیرساخت اطلاعات مکانی و مدیریت زمین دانشگاه ملبورن استرالیا سخنرانی می کنند.

توانمندسازی جوامع و دولت‌ها در اموری چون برنامه‌ریزی و مدیریت جامع شهری، مدیریت بهینه زمین و املاک، مدیریت بحران، رفع تعارض در مالکیت ها، مدیریت پست و آدرس دهی املاک و مدیریت زیرساخت‌های شهری از جمله کاربردهای شاخص اطلاعات مکانی سه بعدی و کاداستر است که جدیدترین تحولات و فنآوری های روز این بخش در این همایش و کارگاه های آموزشی آن از سوی اساتید و صاحب نظران داخلی و خارجی مورد بحثو بررسی قرار می گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز