خبرگزاری کار ایران

محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز تا ۲۰ اسفندماه

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۱۸۰

در بقیه ساعات شبانه روز و همچنین در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیل این محور باز بوده و تردد در آن جریان خواهد داشت.

برابر اعلام پلیس راه استان مازندران به علت عملیات بهسازی و تعریض محور هراز این محور تا ۲۰ اسفندماه به مدت چهار روز در هفته ازساعت ۸ شب تا ۵ صبح مسدود خواهد بود.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، برابر اعلام پلیس راه استان مازندران محور هراز به دلیل عملیات بهسازی و تعریض از حدفاصل گزنک تا شنگوله از امروز تا بیستم اسفندماه از ساعت هشت شب تا پنج صبح روز‌های شنبه، یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه مسدود خواهد بود.

این گزارش حاکی است، در بقیه ساعات شبانه روز و همچنین در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیل این محور باز بوده و تردد در آن جریان خواهد داشت.

در این اطلاعیه از رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند خواسته شده تا ضمن همکاری با ماموران پلیس راه و راهداری در صورت لزوم از محورهای جایگزین استفاده کنند و یا برنامه‌های سفر خود را طوری طراحی کنند که با مشکل تردد و ترافیک مواجه نشوند.

ضمنا مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان مازندران با شماره تلفن ۲۱۸۲۹۳۴ و پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان عزیز در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز