خبرگزاری کار ایران

برگزاری نشست سرکلانتران شهرهای مرزی ایران و عراق

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۵۶۷

در راستای مصوبات پروتکل های همکاری مرزی فی مابین، سرکلانتران شهرهای مرزی دو کشور هرسال در صدر هیئتی به سرپرستی فرماندهان مرزبانی نشستی مشترک برگزار می‌کنند.

معاون معاهدات مرزی و امور بین الملل فرماندهی مرزبانی از سفر فرمانده مرزبانی ناجا و هیئت همراه در راستای پروتکل های همکاری مرزبانی بین دو کشور ایران و عراق، به کشور عراق خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «حسن مومنی» در اعلام این خبر گفت: سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در صدر هیأتی متشکل از جمعی از معاونان ستاد فرماندهی مرزبانی، فرماندهان استان های مرزی همجوار و همچنین تعدادی از فرماندهان هنگ های مرزی وپایگاه‌های دریابانی تابعه، برای شرکت در نشست همکاری سر کلانتران شهرهای مرزی ایران و عراق فردا به کشور عراق سفر خواهد کرد.

معاون معاهدات وامور بین الملل مرزبانی ناجا، ضمن اشاره به سطح تعاملات بسیار خوب مرزبانی ایران و عراق افزود: در راستای مصوبات پروتکل های همکاری مرزی فی مابین، سرکلانتران شهرهای مرزی دو کشور هرسال در صدر هیئتی به سرپرستی فرماندهان مرزبانی نشستی مشترک برگزار می کنند که در این نشست های تخصصی بر همکاری در مبارزه با قاچاق، مقابله با ناامنی های مرزی، بررسی مسائل و مشکلات پایانه های مرزی، تسهیل درعبور و مرور زائران عتبات عالیات و سایر موارد مرتبط، تصمیماتی اتخاذ و تفاهم های همکاری میان دو کشور منعقد می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز