خبرگزاری کار ایران

بارش برف در محورهای مواصلاتی ۹ استان کشور

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۴۹۹

در محور مرند - تبریز در استان آذربایجان شرقی، محورهای سردشت و پیرانشهر در آذربایجان غربی، محورهای گلپایگان و دامنه در استان اصفهان بارش برف اعلام شده است.

جانشین فرمانده پلیس راه راهنمایی و انندگی نیروی انتظامی گفت: در محورهای مواصلاتی ۹ استان کشور بارش برف جریان دارد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ صمد اسفندیاری در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اظهار داشت: هم‌اکنون در اکثر محورهای استان‌های قزوین و ایلام، بارش برف جریان دارد.

جانشین پلیس راه راهور ناجا تصریح کرد: در محور مرند - تبریز در استان آذربایجان شرقی، محورهای سردشت و پیرانشهر در آذربایجان غربی، محورهای گلپایگان و دامنه در استان اصفهان بارش برف اعلام شده است.

وی افزود: در محورهای سمنان - فیروزکوه، و شهمیرزاد - کیاسر در استان سمنان، بانه - سقز و قروه - همدان در استان کردستان و محورهای آشتیان - راهجرد و اراک به بروجرد نیز در استان مرکزی بارش برف گزارش شده است.

سرهنگ اسفندیاری با اشاره به اینکه در آزادراه ساوه - همدان و ارتفاعات استان گیلان نیز برف می‌بارد به فارس گفت: در محورهای مواصلاتی لرستان و مازندران و سایر محورهای گیلان بارش باران جریان دارد.

جانشین فرمانده پلیس راه راهنمایی و رانندگی خاطرنشان کرد: ‌ در سایر جاده‌های کشور جوی آرام و ترافیکی روان به چشم می‌خورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز