خبرگزاری کار ایران

برخورد هولناک پراید با گاردریل

پیرزن ۷۰ ساله جان خود را از دست داد

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۷۰۵

در این حادثه پیرزنی ۷۰ ساله جان خود را از دست داد و دو سرنشین خودروی پراید که آقا بودند مجروح شدند. مجروحان توسط تیم‌های امدادی جهت درمان به بیمارستان منتقل شدند.

معاون آموزش و فرهنگ و ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، از برخورد یک دستگاه سواری پراید با گاردریل به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ عین‌اله جهانی، گفت: در ساعت ۲۲:۰۰ در مسیر شرق به غرب جاده مخصوص کرج، یک دستگاه سواری پراید در زیر پل کاروان‌سرای سنگی، با گاردریل کنار معبر برخورد کرد.

این مقام مسئول پلیس، افزود: متاسفانه در پی وقوع این حادثه، پیرزنی ۷۰ ساله جان خود را از دست داد و دو سرنشین خودروی پراید که آقا بودند مجروح شدند که مجروحان توسط تیم‌های امدادی جهت درمان به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ جهانی با اشاره به اینکه کار‌شناسان پلیس با حضور در صحنه حادثه، علت این تصادف را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده پراید اعلام کردند، گفت: سرعت مطمئنه، یعنی سرعتی که راننده با توجه به شرایط موجود جوی، وضعیت ترافیک و حتی با توجه به وضعیت جسمی و روحی خود اتخاذ می‌کند، تا در مواجهه با خطر، قبل از آنکه منجر به حادثه شود، بتواند وسیله نقلیه را کنترل و از تصادف پیشگیری کند.

وی تاکید کرد: طبیعتا سرعت مطمئنه عدد و رقم خاصی نداشته و از سرعت مجاز پایین‌تر خواهد بود و نسبت به شرایط مختلف متفاوت می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز