خبرگزاری کار ایران

احمدی مقدم:

باید بخش فناوری و تجهیزات در برنامه ششم توسعه تقویت شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۲۵۰

در برنامه ششم توسعه باید بخش فناوری و تجهیزات تقویت شود و در حال برنامه ریزی هستیم تا نیازهایمان تامین شود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: مبنای رسالت نیروی انتظامی مبتنی بر بصیرت است.

به گزارش ایلنا، سردار اسماعیل احمدی مقدم در آیین اختتامیه هشتمین دوره بصیرت در مجتمع فرهنگی - تربیتی و آموزشی عمار در قم، با بیان اینکه بالاترین نعمت ولایت است و باید شکرگزار بود، تصریح کرد: پیروزی تنها بر اساس تقواست و ایمان و تقوا موجب باز شدن درهای الهی به سوی ما می شود.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی یک سازمان انسان محور است و از دل ملت برخاسته است، افزود: رسالت انسان چیزی جز عبادت نیست، همه موجودات خداوند را عبادت می کنند، این درحالی است که اگر انسان جوهره خود را نشناسد، قابلیت خود را نمی شناسد.

احمدی مقدم با اشاره به حجم سنگین ماموریت ها در نیروی انتظامی، افزود: در این فشارها باید قابلیت خود را شناخت و ما باید این فشارها را به فرصت ها تبدیل کنیم.

فرمانده ناجا در ادامه بر بهینه سازی ساختارها و بهره وری در قانون استخدامی و همچنین کاهش نیروهای ستادی و افزایش نیروهای صف تاکید کرد و افزود: در برنامه ششم توسعه باید بخش فناوری و تجهیزات تقویت شود و در حال برنامه ریزی هستیم تا نیازهایمان تامین شود.

وی همچنین با تلخ دانستن حوادثگلپایگان و خمین، گفت: رعایت نکات امنیتی و حفاظتی باید به فرهنگ تبدیل شده تا تک تک جرایم کشف شود و قدم ما اراده الهی را رقم خواهد زد.

احمدی مقدم بر لزوم اهمیت تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت در کاهش جرائم خرد در استان‌ها اشاره کرد و گفت: خوشبختانه آمارتلفات جاده‌ای کاهش یافته و این آمار هر ماه نیز در حال کاهش است.

در ابتدای این مراسم از سردار کاظم مجتبایی، فرمانده انتظامی استان قم به دلیل همکاری موثر با رییس مجتمع فرهنگی - تربیتی و آموزشی عمار در قم در برگزاری دوره های بصیرت از سوی فرمانده ناجا تقدیر شد و از ' علیزاده موسوی ' به عنوان استاد نمونه مرکز فرهنگی، تربیتی، آموزشی عمار تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز