خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار کشفیات قاچاق سیگار در هفته گذشته اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۹۶۳

ماموران فرماندهی انتظامی بخش چهاردانگه اسلامشهر برابر اخبار واصله مبنی بر خرید و فروش سیگار قاچاق موفق شدند فرد مورد نظر را در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

با تلاش نیروهای انتظامی و پلیس، هزاران نخ سیگار قاچاق داروهای غیرمجاز کشف و ضبط شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس آگاهی، بیش از هزاران نخ سیگار در اسلامشهر، حاجی آباد، ایرانشهر، کرج و سلماس کشف و ضبط شد.

اخبار کشفیات سیگار قاچاق و داروها و محصولات دخانی غیرمجاز در هفته گذشته به شرح زیر است:

کشف ۱۴۶هزار نخ سیگار قاچاق در اسلامشهر

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر غرب استان تهران از کشف ۱۴۶هزار نخ سیگارخارجی قاچاق خبر داد.

سرهنگ " ابراهیم حسن آبادی " با اعلام این خبر گفت: ماموران فرماندهی انتظامی بخش چهاردانگه اسلامشهر برابر اخبار واصله مبنی بر خرید و فروش سیگار قاچاق موفق شدند فرد مورد نظر را در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

حسن آبادی افزود: در این عملیات یک نفر قاچاقچی سیگار به همراه ۱۴۶هزار نخ انواع سیگار قاچاق به هویت " ح - ر " کشف شد.

گفتنی است، متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید.

سرهنگ " حسن آبادی " خاطر نشان کرد: اعتیاد و مصرف سیگار یکی از علل اصلی بروز بیماری های تنفسی، قلبی، عروقی و… بوده و مورد توجه اکثر مراکز علمی و سیاستگذاری های بهداشتی قرار دارد و موجب اختلال در کانون خانواده و سلامت و بهداشت عمومی می شود.

۴۱۵ هزار نخ سیگار قاچاق در حاجی آباد توقیف شد

فرمانده انتظامی حاجی آباد " هرمزگان " از کشف ۴۱۵ هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق طی یک عملیات موفق پلیسی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ " ناصر آبزن " در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالای ممنوعه و دخانی، با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان پس از انجام یک ماه کار اطلاعاتی و گسترده، مأموران از قصد جابه جایی چند محموله بزرگ کالای قاچاق دخانی مطلع شدند و رسیدگی به آن را به طور ویژه در برنامه کار خود قرار دادند.

وی افزود: با تشکیل چند اکیپ ویژه و اعزام به مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان، محدوده های مورد نظر توسط مأموران کنترل که با چندین ساعت مراقبت سرانجام ۲ دستگاه خودرو مشکوک شناسایی و با عکس العمل سریع پلیس متوقف شدند.

فرمانده انتظامی حاجی آباد با اشاره به کشف ۴۱۵ هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق و غیر مجاز از دو خودروی توقیف شده، تصریح کرد: در این عملیات ۴ قاچاقچی دستگیر شدند که به همراه کالاهای مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کشف بیش از ۸ هزار داروی قاچاق در ایرانشهر

با دستگیری چهار عامل توزیع داروهای غیر مجاز در شهرستان " ایرانشهر " استان سیستان و بلوچستان، ۸ هزار و ۵۲۶ داروی قاچاق کشف شد.

سرهنگ " محمد دفتری " در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از افراد سودجو اقدام به فروش داروهای غیر مجاز و قاچاق در حاشیه یکی از خیابان ها می کنند، بلافاصله ماموران بررسی موضوع را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر افزود: ماموران پس از شناسایی محل به منطقه اعزام و موفق به دستگیری تعداد چهار نفر در این رابطه شده و در بازرسی از وسایل این افراد هشت هزار و ۵۲۶ عدد انواع داروهای غیر مجاز و قاچاق شامل قرص های ترامادول، شربت متادون، اکس تازی و آمپول کشف کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پس از تکمیل پرونده متهمان به همراه داروهای مکشوفه به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف بیش از ۷۸۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج

با تلاش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز تعداد ۷۸۷ هزارو ۹۰۰ عدد نخ سیگار قاچاق در طرح مبارزه با قاچاق کالا از انباریها و غرفه بازار های کرج کشف شد.

سرهنگ «کامرانی صالح» فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز به ویژه مبارزه جدی با قاچاق انواع سیگار خارجی و فاقد هالوگرام، ۳ اکیپ از اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی و ۴ اکیپ از نیروهای یگان امداد شهرستان کرج با حضور نمایندگانی از کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری البرز این طرح را در بازارهای کرج به مرحله اجرا درآوردند.

سرهنگ کامرانی صالح افزود: در بازرسی از غرفه های توزیع کالای دخانی و همچنین انبار های اطراف بازار تعداد۷۸۷ هزارو ۹۰۰ عدد نخ سیگار قاچاق(۳۹ هزارو ۳۹۵ عدد پاکت)، تعداد ۲۵۳ پاکت توتون و مقدار ۲۳ هزارو ۴۰۰ گرم تنباکوی قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۹۵ هزارو ۸۰۰ ریال از تعداد ۲ انبار، ۱۳ مغازه و غرفه در بازار های مذکور کشف شد.

وی گفت: در این رابطه ۳ دستگاه خودرو متخلف توقیف و تعداد ۱۸ نفر متهم نیز دستگیر که پس از انتقال به پلیس آگاهی و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کشف ۱۷۳ هزار و ۹۸۰ نخ سیگار قاچاق در سلماس

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف ۱۷۳ هزار و ۹۸۰ نخ سیگار قاچاق در شهرستان سلماس طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: برابر گزارش واصله مبنی بر اینکه فردی اقدام به نگهداری و عرضه و فروش سیگارت قاچاق در شهرستان سلماس می نماید رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران ان فرماندهی قرار گرفت.

سردار " شرفی " افزود: با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و پلیس محل فعالیت فرد مورد نظر شناسایی و پس از کسب دستور قضایی مورد بازرسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بازرسی از محل یاد شده ۱۷۳ هزار و ۹۸۰ نخ سیگارت قاچاق کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان ساخت: در این راستا یک نفر دستگیر و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز