خبرگزاری کار ایران

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در مراسم اربعین حسینی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۵۹۰

جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در مراسم اربعین حسینی(ع) را اعلام کرد.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا محدودیت و ممنوعیت‌های تردد در جاده‌های کشور در روزهای آینده را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در مراسم اربعین حسینی(ع) را اعلام کرد.

سرهنگ صمد اسفندیاری اظهارکرد: با توجه به حجم بالای زائران تردد تمامی تریلرها و کامیون‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ تا ۲۴ روزهای ۱۸ تا ۲۴ آذر ماه در محورهای اهواز سوسنگرد بستان‌آباد چزابه و اهواز خرمشهر شلمچه ممنوع است. همچنین تردد موتورسیکلت‌ها از ساعت ۱۲ از امروز تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۲ آذر ماه در محورهای کرج چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی به محدودیت‌های تردد در محور کرج چالوس اشاره کرد و گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز شنبه ۲۲ آذر ماه از کرج به‌سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۴ همان روز از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن‌آباد به‌سمت کرج یک‌طرفه خواهد بود.

جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا افزود: از سوی دیگر تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۳ روز جمعه ۲۱ آذر ماه از میدان امیرکبیر کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان در استان البرز ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه همچنان تردد تمامی تریلرها از محور هراز ممنوع است، اظهار کرد: در عین حال تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه تا شنبه ۱۹ الی ۲۲ آذر ماه از محور هراز ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلرها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای جمعه تا شنبه ۲۱ و ۲۲ آذر ماه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس در محور دماوند ممنوع است؛ شهروندان برای دریافت آخرین وضعیت راه‌ها و محدودیت‌های تردد با شماره ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس گرفته و یا به سایت www. rahvar۱۲۰. ir مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز