خبرگزاری کار ایران

قاچاقچی با ۶۸۱ کیلو مواد مخدر دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۹۷۷

این عملیات در پی انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی ماموران انتظامی صورت گرفت و پلیس موفق شد محل اختفای یک محموله بزرگ مواد مخدر که از شرق کشور بارگیری شده بود و قرار بود به مرکز و شمال کشور حمل شود را شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۶۸۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری دو سوداگر مرگ در عملیات شب گذشته پلیس فهرج خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «عبدالرضا ناظری» گفت: این عملیات در پی انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی ماموران انتظامی صورت گرفت و پلیس موفق شد محل اختفای یک محموله بزرگ مواد مخدر که از شرق کشور بارگیری شده بود و قرار بود به مرکز و شمال کشور حمل شود را شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: پلیس در این عملیات ضمن هماهنگی قضائی و اخذ مجوز لازم، محل مورد نظر را محاصره کرد و پس از ورود، موفق شد در بازرسی از آن، بیش از ۶۸۱ کیلو گرم مواد مخدر کشف کند.

وی خاطر نشان کرد: این مواد شامل ۳۰۰ کیلو گرم تریاک، ۳۰۶ کیلو گرم حشیش و ۷۵ کیلو گرم هروئین بود؛ همچنین در این عملیات دو قاچاقچی دستگیر و مقادیری مهمات نیز کشف شد.

ناظری گفت: این عملیات با اقتدار کامل انجام شد و قاچاقچیان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضائی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز