خبرگزاری کار ایران

جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا خبر داد:

کشف بیش از دو تن مواد مخدر در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۵۰۷

مرزداران هنگ مرزی سراوان موفق شدند در روز عاشورای حسینی با هوشیاری کامل با اشرافیت اطلاعاتی، از قصد یک باند مواد مخدر برای انتقال محموله سنگین به داخل کشور آگاه و بلافاصله نسبت به پوشش کامل نوار مرزی پرداختند.

جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا از موفقیت مرزداران هنگ مرزی سراوان در کشف و ضبط بیش از ۲ تن و دویست کیلوگرم انواع مواد مخدر همزمان با عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار «احمد گراوند» ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) اظهار داشت: به دنبال اقدامات همه جانبه از قبیل، احداثجاده وپاسگاه، برجک و تجدیدنظر در آموزش نیرو‌ها به صورت کاربردی واجرای کمین‌های هدفمند و تغییر تاکتیک‌ها و بکارگیری تجهیزات جدید واگذاری شده وهمچنین با تقویت منابع مخبرین که در چند ماهه اخیر در استان سیستان وبلوچستان بعمل آمد، مرزداران هنگ مرزی سراوان موفق شدند در روز عاشورای حسینی با هوشیاری کامل با اشرافیت اطلاعاتی، از قصد یک باند مواد مخدر برای انتقال محموله سنگین به داخل کشور آگاه و بلافاصله نسبت به پوشش کامل نوار مرزی پرداختند.

وی افزود: مرزداران، ضمن انجام کمین و ردزنی در مسیرهای صعب‌العبور، منطقه را تحت پوشش کامل خود درآوردند و سرانجام توانستند ضمن کشف محل اختفاء محموله، سوداگران مرگ را در انتقال مواد مخدر به داخل کشور ناکام گذارند.

گراوند درخصوص کشفیات به دست آمده در این عملیات گفت: با بررسی دقیق محل، مرزداران موفق شدند مقدار ۱ تن و ۸۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۴۲۸کیلوگرم حشیش به مجموع ۲تن و۲۳۸ کیلوگرم را کشف و ضبط نمایند.

وی در پایان ضمن قدردانی از نقش مؤثر همکاری مرزنشینان در برقراری امنیت پایدار و کنترل مرزهای استان خاطرنشان ساخت: انشاء الله مرزداران غیور میهن اسلامی بتوانند با ارائه خدمات صادقانه خود ادامه دهنده راه شهدای گرانقدر باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز