خبرگزاری کار ایران

نظارت پلیس در بزرگراه‌های اصفهان با دوربین‌های سرعت سنج

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۲۱۸

یکی از این تجهیزات بکارگیری دوربین‌های سرعت سنج ثابت و دستی در بزرگراه‌های کلانشهر اصفهان است و با این کار حرکات رانندگان متخلف و مخاطره آمیز زیر ذره بین پلیس قرار می‌گیرند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از نظارت ترافیکی پلیس در بزرگراه‌های کلانشهر اصفهان با دوربین‌های سرعت سنج خبرداد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «حسین غلامی» رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به استفاده و بکارگیری امکانات و تجهیزات الکترونیکی پلیس راهور در جهت روانسازی ترافیک معابر و جاده‌ها به خبرنگار ما در این رابطه گفت: تلاش داریم با استفاده از این تجهیزات از بروز تخلفات رانندگی در جاده‌ها و به تبع آن وقوع حادثه جلوگیری و یا آن را به حداقل برسانیم.

وی افزود: یکی از این تجهیزات بکارگیری دوربین‌های سرعت سنج ثابت و دستی در بزرگراه‌های کلانشهر اصفهان است و با این کار حرکات رانندگان متخلف و مخاطره آمیز زیر ذره بین پلیس قرار می‌گیرند.

این مقام مسئول با بیان برخورد پلیس راهور با رانندگان متخلف و حادثه ساز عنوان داشت: بر این اساس خودرو رانندگان متخلف متوقف و پس از اعمال قانون ترخیص می‌شوند.

«سرهنگ غلامی» با اشاره به اینکه یک تخلف می‌تواند باعثبروز حادثه جبران ناپذیری شود، تصریح کرد: جهت کاهش تصادفات در استان با تدابیر اتخاذ شده فرماندهی انتظامی استان همچنین وجود اکیپ‌های گشت نامحسوس در بزرگراه‌ها و نقاط پر خطرو رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توسط مردم فهیم شاهد شهری امن و کم خطر برای همشهریان خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز