خبرگزاری کار ایران

افتتاح مجهز‌ترین بیمارستان ناجا در شمال‌ غرب کشور

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۴۸۲

امروز درمانگاه‌های تخصصی بیمارستان الغدیر مورد بهره برداری قرار گرفت / این بیمارستان ۱۳۶ تختخوابی و دارای ۸ اتاق عمل است.

فاز اول مجهز‌ترین بیمارستان ناجا درشمالغرب کشور مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمدرضا سیداحمدیان در مراسم افتتاح و آغاز به کار فاز اول بیمارستان الغدیر ناجای تبریز گفت: در این سال که به نام مدیریت جهادی مزین شده همکاران عزیزمان در بهداری ناجا و فرماندهی استان آذربایجان شرقی با تلاش جهادی توانستند این بیمارستان را تکمیل و تجهیز کنند.

سیداحمدیان گفت: امروز درمانگاه‌های تخصصی بیمارستان الغدیر مورد بهره برداری قرار گرفت و این مدل افتتاح مدل بسیار خوبی است چرا که با مراجعه بیماران و زیر بار رفتن بیمارستان با اشکالات و ضعف‌ها آشنا می‌شویم و آن‌ها را رفع می‌کنیم.

وی همچنین از افتتاح رسمی و نهایی بیمارستان با حضور سردار احمدی مقدم فرمانده ناجا در دو سه ماه آینده خبر داد.

این مقام انتظامی ساخت و تجهیز بیمارستان را پروسه‌ای طولانی، پیچیده و تخصصی عنوان و اضافه کرد: امروزه بیمارستان‌های ناجا از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار هستند و از نظر میانگین نمرات، بیمارستان‌های ناجا در بین نیروهای مسلح، رتبه اول را به خود اختصاص داده‌اند.

معاون بهداشت، امداد و درمان ناجا در پایان با بیان اینکه بیمارستان الغدیر ناجای تبریز در ۲۰ هزار متر مربع و با صرف بیش از ۵۰ میلیارد تومان ساخته شده یادآور شد: مطابق شاخص‌ها این بیمارستان همچون دو بیمارستان دیگر ناجا در تهران و کرمان از درجه یک عالی برخوردار است و قرار است در مرحله اول به کارکنان و خانواده‌های ناجا و در مراحل بعد به عموم مردم در گستره شمالغرب کشور خدمات ارائه کند.

رئیس پیشین بیمارستان الغدیر ناجا نیز در سخنانی با اشاره به اینکه این مجموعه در سال ۸۸ کلنگ زنی شدخاطرنشان کرد: این بیمارستان ۱۳۶ تختخوابی و دارای ۸ اتاق عمل است.

علیایی ادامه داد: این بیمارستان ازمجهز‌ترین امکانات پزشکی برخوردار بوده و بالغ بر صد پزشک متخصص و فوق تخصص با این مجموعه همکاری دارند.

گفتنی است؛ همزمان با عید غدیر خم درمانگاه‌های تخصصی بیمارستان الغدیر ناجای تبریز(فاز اول) با حضور معاون بهداشت، امداد و درمان ناجا، فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی و تعدادی از مسئولان انتظامی افتتاح شد. همچنین در این مراسم سرهنگ دکتر علیایی تودیع و سرهنگ دکتر صمدزاده به عنوان رئیس جدید بیمارستان معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز