خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پییشگیری ناجا:

موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی خروجی بسیار خوبی داشته‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۱۶۸

با توجه به اینکه مدت زمان کوتاهی از عمر این موسسات می‌گذرد اما خروجی بسیار خوبی داشته اند و اقتدار آنها در هر میدانی باعثایجاد آرامش و ارتقای احداثامنیت در سطح جامعه شده است.

رئیس پلیس پییشگیری ناجا گفت: عزیزان ما در موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی نسبت به گذشته نقش پررنگ‌تری را ایفا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار تقی مهری امروز(پنج شنبه) در سومین گردهمایی بزرگ موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی با اشاره به روند تاسیس این موسسات اظهار داشت: موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی بر اساس قانون برنامه چهارم توسعه نظام جمهوری اسلامی تصویب شد و بر اساس آن آیین‌نامه‌های مرتبط با آن توسط ستاد کل نیروهای مسلح تدوین و به تصویب مقام معظم رهبری رسید که این موسسات فعالیت خود را آغاز کردند و امروز ما شاهد ایفای نقش بسیار برجسته و عالی کارکنان پرتلاش این موسسات در سطح کشور هستیم.

رئیس پلیس پییشگیری ناجا افزود: امروز بیش از ۴۵ هزار نفر در عرصه‌های مختلف جهت ارائه خدمت در سطح کشور در قالب این موسسات فعال هستند.

وی خاطرنشان کرد: عرصه فعالیت این موسسات در حوزه‌های مختلف بخشی از امنیت کشور و مراقبت از امکانات، تجهیزات، اموال و حتی مزارع و نصب تجهیزات کنترلی و بهره‌گیری از فناوری‌های روز برای بخش‌های عمومی، دولتی و خصوصی است، از زمانی که این موسسات وارد عرصه نظم و امنیت شدند، همکاری بسیار خوبی را در سطح جامعه شاهد هستیم و هدف بزرگی که در نیروی انتظامی دنبال می‌کنیم که همانا مشارکت مردمی در عرصه نظم و امنیت است به عینه مشاهده می‌شود.

مهری اظهار داشت: در هفته نیروی انتظامی ما شاهد هستیم که عزیزان ما در این موسسات نسبت به گذشته نقش پررنگ‌تری را ایفا می‌کنند و حتی این موسسات به صورت نیروهای مسلح و به صورت نظامی در برقراری نظم و امنیت فعالیت می‌کنند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا همچنین ابراز امیدواری کرد که بتوانند برنامه‌ریزی‌های بهتری بر اساس برنامه پنج ساله پنجم داشته باشند و نقش موسسات حفاظتی و مراقبتی را بیش از پیش در عرصه نظم و امنیت و خدمات امنیتی و مراقبتی شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مدت زمان کوتاهی از عمر این موسسات می‌گذرد اما خروجی بسیار خوبی داشته‌اند و اقتدار آنها در هر میدانی باعثایجاد آرامش و ارتقای احداثامنیت در سطح جامعه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز