خبرگزاری کار ایران

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۶۰۱

در محور کرج - چالوس نیز رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان ممنوع است / در محور نراق - کاشان نیز تردد تمام تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه از نراق به کاشان و برعکس ممنوع است

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی، تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه(۹ مهرماه) تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه(۱۴ مهرماه) از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و برعکس ممنوع است.

در محور کرج - چالوس نیز رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه - ۱۱ مهرماه - تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه - ۱۲ مهرماه - از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه - ۱۱ مهرماه - تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه(۱۲ مهرماه) از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد(دزدین) به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۳ روز جمعه(۱۱مهرماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوه و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از سعت ۱۷ تا ۲۴ از ۱۵ کیلومترس جنوب مرزن آباد(دزدین) به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

در محور هراز نیز تردد تمام تریلر‌ها همچنان ممنوع است و رفت و آمد تمام کامیون و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه، شنبه و یکشنبه، ۹،۱۰، ۱۱،۱۲ و ۱۳ مهرماه - از این محور ممنوع است.

در محور فیروزکوه نیز تردد تمام تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه و یکشنبه(۱۱ و ۱۳ مهرماه) از تهران به قائمشهر و برعکس ممنوع است.

در محور نراق - کاشان نیز تردد تمام تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه(۱۱ مهرماه) از نراق به کاشان و برعکس ممنوع است. رانندگان این وسایل می‌توانند از محور کاشان به دلیجان و بالعکس از سه راهی سوک چم به برزک و نهایتا سه راهی مونه گلپایگان به عنوان مسیر جایگزین استفاده کند.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵(۱۰ خط) به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز