خبرگزاری کار ایران

توقف محموله ۴ میلیاردی کالای قاچاق

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۳۴۱

در همین راستا روز گذشته مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی محور اصفهان - دلیجان به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف چهار میلیارد ریال کالای قاچاق در محور اصفهان - دلیجان خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار عزیز اله ملکی گفت: در ادامه روند مبارزه جدی و همه جانبه با معضل قاچاق کالا و ارز به عنوان یکی از مهمترین اولویت های استان مرکزی و در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و کنترل خودروهای عبوری، اقدامات ارزنده ای در این استان صورت گرفته است.

وی افزود: در همین راستا روز گذشته مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی محور اصفهان - دلیجان به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

ملکی گفت: پس از بازرسی از این خودرو ۲۷۰ دستگاه مانیتور، یک هزار و ۷۴۷ عدد انواع مواد نیروزا، یک هزار و ۲۴۳ عدد ادکلن، ۵۰۰ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۱۶ هزار و ۲۵۰ بسته تنباکوی میوه ای، ۴ هزار و ۲۰۰ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی و ۲۴ هزار و ۶۰۰ عدد کیف کیس کامپیوتر به ارزش چهار میلیارد ریال کشف شده است.

وی با بیان اینکه هیچ گونه مدرکی مبنی بر تایید کالاهای کشف شده از سوی راننده ارائه نشده است، گفت: یک نفر در این زمینه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز