خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ:

ترافیک نسبت به روزهای قبل شدت بیشتری پیدا کرده است

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۱۴۴

در روزهای گذشته از ساعت ۶:۴۵ دقیقه صبح با شروع حجم ترافیک در پایتخت روبرو بودیم که امروز این ساعت به ۶:۱۰ دقیقه تغییر پیدا کرده است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: شروع بار ترافیکی در پایتخت در نخستین روز از سال تحصیلی جدید نسبت به روزهای گذشته حدود سی دقیقه زودتر شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ سرهنگ تیمور حسینی صبح امروز با حضور در مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه بار ترافیکی امروز زودتر از روزهای پیشین آغاز شده است، گفت: در روزهای گذشته از ساعت ۶:۴۵ دقیقه صبح با شروع حجم ترافیک در پایتخت روبرو بودیم که امروز این ساعت به ۶:۱۰ دقیقه تغییر پیدا کرده است.

وی ادامه داد: بیش از هر چیز بی نظمی در ترافیک و حمل ونقل عمومی مشکل ساز است، بنابراین اولویت اقدامات ما در راستای برقراری نظم و انضباط درحمل ونقل شهری است که از جمله مصادیق این نظم و انضباط می‌توان به حرکت در میان خطوط و عدم توقف در حاشیه معابر بزرگراهی اشاره کرد.

حسینی در مورد چگونگی شناسایی گره‌های ترافیکی در شهر گفت: سیستم شمارش‌گر هوشیار ما میزان ترافیک در معابر را شناسایی کرده و با شاخص نرمال این مقدار مقایسه و براساس آن وضعیت ترافیکی منطقه را اعلام می‌کند.

وی در پاسخ به اینکه وضعیت ترافیکی شهر نسبت به روزهای گذشته چه تغییری کرده است، گفت: همانگونه که انتظار داشتیم ترافیک نسبت به روزهای قبل شدت بیشتری پیدا کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز