خبرگزاری کار ایران

کشف ۵۹۴ کیلو مواد افیونی در غرب استان تهران

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۰۱۹

قاچاقچیان موادمخدر در محور اندیشه به سمت شهریار با یک دستگاه خودروی نیسان آبی رنگ در حین حمل و انتقال موادمخدر دستگیر شدند و در بازرسی از خودروی آنان ۴۵۴ کیلوگرم تریاک در ۴۶ بسته کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۵۹۴ کیلو تریاک و دستگیری ۶ قاچاقچی در مارلیک ملارد و شهرستان قدس خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر اصلانی گفت: مأموران مبارزه با موادمخدر استان با بدست آمدن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر خرید و فروش گسترده موادمخدر توسط دو قاچاقچی ۲۸ ساله و ۵۵ ساله اهل همدان در منطقه مارلیک شهرستان ملارد موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: با اقدامات اطلاعاتی شبانه‌روزی توسط ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان و انجام تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی مشخص شد قاچاقچیان موادمخدر قصد دارند مقادیری مواد را به منطقه مارلیک ملارد وارد کنند که به همین جهت محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان ملارد تحت کنترل شدید پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس غرب استان تهران با اشاره به عملیات شبانه پلیس گفت: ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه شب گذشته قاچاقچیان موادمخدر در محور اندیشه به سمت شهریار با یک دستگاه خودروی نیسان آبی رنگ در حین حمل و انتقال موادمخدر دستگیر شدند و در بازرسی از خودروی آنان ۴۵۴ کیلوگرم تریاک در ۴۶ بسته کشف شد و یک دستگاه خودروی زانتیا مشکی رنگ نیز که به عنوان پشتیبان محموله در حال تردد بود توقیف شد.

سردار اصلانی با اشاره به عملیات دوم پلیس در شهرستان قدس گفت: با بدست آمدن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در شهرستان قدس با انجام تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی پلیس یکی از سرکرده‌های این باند حین تردد در منطقه قدس مورد شناسایی قرار گرفت و با تعقیب غیر محسوس پلیس در مخفیگاهش در شهرک کاوسیه قدس دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: با کنترل و مراقبت محل فعالیت قاچاقچی دستگیر شده توسط پلیس، همدست وی در حین انتقال موادمخدر توسط دو دستگاه خودروی ال ۹۰ و پیکان وانت به داخل مخفیگاه به همراه راننده خودروی پیکان وانت و دو نفر دیگر دستگیر شدند که در بازرسی از خودروی ال ۹۰،۱۴ کیسه حاوی ۱۴۰کیلوگرم تریاک کشف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز