خبرگزاری کار ایران

ارجاع بیش از ۲۴۴ هزار پرونده نزاع در ۴ ماه

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۰۱۶

در چهار ماهه نخست سال جاری ۲۴۴ هزار و ۶۹۸ نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی کشور مراجعه کردند، از این تعداد ۱۵۶ هزار و ۴۶۲ نفر مرد و ۶۸ هزار و ۲۳۶ نفر دیگر زن بودند.

براساس اعلام سازمان پزشکی قانونی در چهارماهه امسال ۲۴۴ هزار و ۶۹۸ نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز این سازمان مراجعه کردند.

به گزارش ایلنا، در چهار ماهه نخست سال جاری ۲۴۴ هزار و ۶۹۸ نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی کشور مراجعه کردند، از این تعداد ۱۵۶ هزار و ۴۶۲ نفر مرد و ۶۸ هزار و ۲۳۶ نفر دیگر زن بودند.

آمار مراجعان نزاع به مراکز پزشکی قانونی ۹ دهم درصد کاهش یافته است، این آمار در مدت مشابه سال قبل ۲۲۶ هزار و ۷۹۸ نفر بوده است.

بر اساس این گزارش در این مدت استانهای تهران با ۳۹ هزار و ۶۲۲، خراسان رضوی با ۱۸ هزار و ۲۹۵ و اصفهان با ۱۶ هزار و ۴۱۸ مورد بیشترین و استان‌های خراسان جنوبی با یکهزار و ۲۱۳، ایلام با یکهزار و ۴۹۶ و بوشهر با یکهزار و ۸۱۳ کمترین آمار مراجعان نزاع را در این مدت داشته‌اند.

در سال جاری آمار مراجعین نزاع در تیر ماه بیش از دیگر ماههای سال بوده است. در این ماه ۶۳ هزار و ۸۷ نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش ۲.۳درصدی داشته است.

یادآور می‌شود به طور معمول آمار مراجعین نزاع در فصل تابستان بیش از سایر فصل‌های سال است به نحوی که در سه سال اخیر همواره تیر ماه بیشترین آمار نزاع را داشته است. آمار مراجعین نزاع در تیر ماه سال ۱۳۹۰،۶۳ هزار و ۳۰۸ نفر، در سال ۱۳۹۱،۶۳ هزار و ۵۴۸ و در سال ۱۳۹۲،۶۵ هزار و ۱۶۸ نفر بوده است.

همچنین در ۱۰ سال گذشته به طور متوسط هر سال ۵۹۸ هزار و ۳۷۴ پرونده نزاع به پزشکی قانونی ارجاع شده که سال ۱۳۸۹ با ۶۳۱ هزار و ۳۸۱ نفر بالا‌ترین و سال ۱۳۸۶ با ۵۴۷ هزار و ۶۲۱ نفر کمترین میزان مراجعه را داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز