خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی:

آرامش و ثبات در ایران چیزی شبیه معجزه است

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۹۴۵

امروز در شرق و غرب کشور مشکلات و ناامنی‌های زیادی وجود دارد که مقیاس منطقه‌ای و جهانی دارد / نیروهای مسلح کشور اجازه نخواهند داد، دشمنان خللی در امنیت ایران اسلامی بوجود آورند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در دل این همه آشوب و آشفتگی؛ امنیت، آرامش و ثبات در جمهوری اسلامی ایران چیزی شبیه به معجزه است.

به گزارش ایلنا؛ سردار احمدی مقدم در مراسم صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ضمن تبریک فرار سیدن ولادت باسعادت حضرت امام رضا(ع) امام هشتم شیعیان طی سخنانی گفت: رمز موفقیت ما تمسک به ولایت اهل بیت است و باید همت خود را مضاعف کنیم تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان با هزینه‌های گزاف، ترویج مواد مخدر و جریان هدایت شده فساد اخلاقی تلاش می‌کنند امنیت و آرامش را از ما بگیرند، تصریح کرد: خوشبختانه نیروهای مسلح کشورمان در آمادگی کامل به سر می‌برند و اجازه نخواهند داد دشمنان خللی در امنیت ایران اسلامی بوجود آورند.

وی گفت: باید بدانیم رمز سربلندی جمهوری اسلامی ایران در دنیای پرآشوب و متلاطم امروز که در دست ظالمان و مستکبران گرفتار است پیروی از ولایت فقیه است و ما در زیر سایه پرچم ولایت توانسته‌ایم به توفیقات بزرگی دست یابیم و با وجود همه مشکلات و اشکال تراشی‌ها به حرکت خود ادامه دهیم، مسیری که با خون سرخ شهدای عزیز در امتداد راه ابا عبدا… الحسین(ع) و عاشور و راه آزادگی و استقلال و پیروزی بر زورگویان است. در واقع رمز اصلی موفقیت ما تمسک به ولایت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و ولایت خداست و اینکه نباید در برابر هیچ کس جز خداوند سر فرود آورد چرا که کوتاه آمدن در برابر دشمنان چیزی جز ذلت و خواری برای ما در پی ندارد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: سختی‌ها، بلا‌ها و مشکلات هم ابزاری است برای ارتقا و سربلندی ما و بعد از ۳۵ سال توطئه و فشار دشمنان، امروز خودشان اعتراف می‌کنند نتوانسته‌اند نه تنها جمهوری اسلامی را مهار کنند بلکه نفوذ جمهوری اسلامی ایران در دل ملت‌های دنیا رو به افزایش است.

وی ادامه داد: این در حالی است که امروز در شرق و غرب کشور ما مشکلات و ناامنی‌های زیادی وجود دارد که مقیاس منطقه‌ای و جهانی دارد. جریان مواد مخدر که عمده این مواد در افغانستان تولید می‌شود و حضور تروریست‌ها در کشورهای همسایه که دست پرورده قوای استکباری هستند، این ناامنی‌ها را تشدید می‌کند و در دل این همه آشوب و آشفتگی، امنیت، آرامش و ثبات در جمهوری اسلامی ایران چیزی شبیه به معجزه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کسب امتیازات بسیار خوبی که فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در بازرسی‌های نظارت ستادی اخیر کسب کرده است، گفت: خراسان رضوی به برکت وجود بارگاه ملکوتی ثامن الحجج آقا علی ابن موسی الرضا(ع) و مسافرت حدود ۳۰ میلیون زائر در ایام مختلف سال به پایتخت معنوی ایران، مرزهای طولانی و همسایگی با کشور‌های ناامن از این شرایط ویژه برخوردار است و نیازبه خدمات رسانی شایسته و بایسته به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی رضوی وظیفه‌ای سنگین و خطیر است که به حول و قوه الهی و به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان قانون مدار و هماهنگی تمامی سیستم‌ها، امروز شاهد هستیم که این استان از امن‌ترین استان‌های کشور است و امنیت بسیار مطلوبی دارد.

احمدی مقدم گفت: ما هم اکنون با رشد و تعالی مورد نظر فاصله داریم اما گام‌های موثر و بسیار خوبی نیز در این مسیر برداشته‌ایم و با تمهیدات خاص و ویژه در زمینه مدیریت و ساماندهی ترافیک، مبارزه با سرقت، جریان قاچاق مواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ، افزایش و تقویت خدمات انتظامی به مردم و… در صدد هستیم بهبود روانی ایجاد و آسایش و امنیت را نهادینه سازیم.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به طرح نهضت عمرانی نیروی انتظامی که برنامه ششم را هم در برخواهد گرفت اشاره کرد و گفت: در این راستا، ساخت محل جدید ستاد انتظامی استان و ستاد مرزبانی خراسان رضوی و همچنین ساخت و تجهیز اماکن جدید نیروی انتظامی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در خراسان رضوی خواهد بود.

در ابتدای این مراسم، فرمانده انتظامی خراسان رضوی با تبریک ولادت با سعادت آقا علی ابن موسی الرضا(ع) به گزارشی از اقدامات انجام شده توسط فرماندهی انتظامی خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: باعنایت حق تعالی و توجهات ویژه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) وتدابیر فرماندهی محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خوشبختانه به توفیقات خوبی دست یافته‌ایم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار بهمن امیری مقدم خاطر نشان کرد: از نمونه توفیقات حاصل شده، کاهش ۸ درصدی تصادفات، افزایش ۶۵ درصدی کشفیات مواد مخدر، افزایش ۲۸ درصدی دستگیری قاچاقچیان، افزایش ۳۵ درصدی شناسایی و دستگیری سارقان، افزایش ۸۵ درصدی دستگیری اتباع خارجی، جمع آوری معتادان پرخطر و متجاهر از شهر مشهد و… بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز