خبرگزاری کار ایران

سقوط مرگبار قاچاقچی مواد مخدر از طبقه پنجم

کد خبر : ۱۸۹۹۲۸

«پس از شناسایی محل اختفای قاچاقچیان، کلیه مسیرهای فرار افراد مذکور مسدود و نهایتاً در یک عملیات ضربتی قبل از متواری شدن دستگیر شدند.»

یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای و سابقه دار مواد مخدر، قبل از دستگیری از پنجره یک ساختمان ۵ طبقه بیرون پرید و در دم جان باخت.

به گزارش ایلنا به نقل پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «منوچهر طالبی» اظهارکرد: با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قم، دو نفر قاچاقچی که با عزیمت به قم مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از نوع هروئین به این استان منتقل کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به نحوه دستگیری این افراد، افزود: پس از شناسایی محل اختفای قاچاقچیان، کلیه مسیرهای فرار افراد مذکور مسدود و نهایتاً در یک عملیات ضربتی قبل از متواری شدن دستگیر شدند.

وی گفت: سپس با بازرسی از داخل خودروی قاچاقچیان یک بسته هروئین به وزن حدود یک کیلوگرم کشف شد.

سرهنگ طالبی اضافه کرد: حین اجرای این عملیات با کسب خبری مبنی بر حضور یکی از قاچاقچیان تحت تعقیب این یگان که حدود دو ماه قبل ۵ کیلو گرم هروئین را به قم منتقل کرده بود و تمامی سرشاخه‌ها دستگیر شده اما وی به محض اطلاع متواری شده بود با کسب دستور از مقام قضایی استان بلافاصله اکیپی دیگر از ماموران مبارزه با مواد مخدر استان مخفیگاهش را شناسایی و برای دستگیری نامبرده وارد عمل شدند.

وی بیان کرد: در ادامه با ورود به مخفیگاه متهم، وی برای فرار از قانون و با علم به اینکه مشمول مجازات سختی خواهد بود، با آویزان شدن از پنجره آشپزخانه طبقه پنجم، قصد فرار و اختفا داشته که سقوط و در دم فوت می‌کند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم افزود: با اعلام موضوع به قاضی ویژه قتل و انجام اقدامات قانونی، متوفی به عوامل بهشت معصومه تحویل داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز