خبرگزاری کار ایران

تغییرات مجدد در نیروی انتظامی

کد خبر : ۱۸۵۶۸۸

«فرمانده نیروی انتظامی طی احکام جداگانه، معاون فنآوری اطلاعات و ارتباطات، معاون آماد و پشتیبانی و معاون بهداشت، امداد و درمان نیروی انتظامی را منصوب کرد.»

فرمانده نیروی انتظامی طی احکام جداگانه، معاون فنآوری اطلاعات و ارتباطات، معاون آماد و پشتیبانی و معاون بهداشت، امداد و درمان نیروی انتظامی را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، سردار دکتر اسماعیل احمدی مقدم طی حکمی سرهنگ احمد دولتخواه را به سمت معاون فنآوری اطلاعات و ارتباطات ناجا منصوب و از زحمات سردار مجید سلطانی در زمان تصدی این مسئولیت تقدیر کرد.

سرهنگ احمد دولتخواه پیش از این در سمت جانشین معاونت فنآوری اطلاعات و ارتباطات ناجا مشغول خدمت بود.

همچنین سردار دکتر اسماعیل احمدی مقدم طی حکمی سردار محمدی را به سمت معاون آماد و پشتیبانی نیروی انتظامی منصوب و از زحمات سردار اللهیار‌نژاد در زمان تصدی این مسئولیت تقدیر کرد.

سردار محمدی پیش از این در سمت جانشین معاون طرح و برنامه و بودجه نیروی انتظامی مشغول خدمت بود.

سردار دکتر احمدی مقدم همچنین طی حکمی سردار دکتر محمدرضا سید احمدیان را به سمت معاون بهداشت، امداد و درمان ناجا منصوب و از زحمات سردار دکتر مجیدی در زمان تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر کرد.

سردار دکتر سیداحمدیان پیش از این در سمت رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) نیروی انتظامی مشغول خدمت بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز