خبرگزاری کار ایران

در چهارمحال و بختیاری رخ داد:

دستگیری متهم ۱۱۳ فقره سرقت داخل خودرو

کد خبر : ۱۸۴۶۹۶

«با دستگیری متهم وی به ۱۱۳ فقره سرقت داخل خودرو با شیوه تخریب شیشه و سرقت محتویات داخل و صندوق عقب انواع خودرو اعتراف کرد.»

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان چهارمحال و بختیاری و کلانتری ۱۳ شهرکرد سارق حرفه‌ای دستگیر و به ۱۱۳ فقره سرقت داخل خودرو در سطح استان اعتراف کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «نورعلی یاری» فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در پی اعلام شکایتی مبنی بر سرقت از داخل خودرو، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و جلوگیری از سرقت‌های احتمالی دیگر به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۳ امام خمینی(ره) شهرکرد قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات در این زمینه آغاز و با فعال شدن گشت‌های محسوس و نامحسوس و نظارت و کنترل محل‌های سرقت، سرنخ‌هایی از یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار بدست آمد.

این مقام مسئول عنوان داشت: با دستگیری متهم و در تحقیقات گسترده‌ای که توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان صورت گرفت وی به ۱۱۳ فقره سرقت داخل خودرو با شیوه تخریب شیشه و سرقت محتویات داخل و صندوق عقب انواع خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه متهم معتاد به مواد مخدر صنعتی شیشه می‌باشد، تصریح کرد: در ادامه ۳ نفر از مالخران که آنان نیز از خرده فروشان مواد مخدر بودند دستگیر که در بازرسی از منزل مته‌مان تعداد زیادی اقلام سرقتی کشف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز