خبرگزاری کار ایران

محدودیتهای ترافیکی اخر هفته اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۸۸۴

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز(۳۱ اردیبهشت) الی ساعت ۲۴ جمعه ۲ خرداد ماه درمحورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

پلیس راهنمایی و رانندگی محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پلیس راهور ناجا محدویت های ترافیکی از تاریخ ۳۱ اردیبهشت الی ۲ خرداد را به شرح زیر اعلام کرد.

بر این اساس تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ظهر روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه الی ساعت ۲۴جمعه ۲ خرداد ماه درمحورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

همچنین تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۲ خرداد الی ساعت یک روز شنبه ۳ خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بود ه و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه ۲ خرداد الی یک بامداد روز شنبه ۳ از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

همچنین در محور هراز نیزتردد تمامی تریلرها ازمحور هرازکماکان ممنوع است. تردد تمامی کامیونها وکامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۱و ۲ خرداد از محور هراز ممنوع است.

بر اساس گزارش پلیس راهور ناجا در محور دماوند تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ روزجمعه ۲ خرداداز تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز