خبرگزاری کار ایران

دو سارق اموال داخل خودروهای شهر اصفهان دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۰۴۵

در تحقیقات صورت گرفته متهمان که سرقت‌های متعددی از نوع داخل خودرو را مرتکب شده بودند به جرایم خود اعتراف کردند که با تکمیل شدن تحقیقات از این افراد تعداد۶۳ فقره سرقت در اصفهان کشف شد.

دو سارق حرفه‌ای که اموال ۶۳ خودروی پارک شده مردم شهر اصفهان را سرقت کرده بودند دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد داخل خودرو در جنوب شهر اصفهان و بررسی‌های انجام شده مشخص شد سارقان مورد نظر به شیوه کاملا حرفه‌ای و ماهرانه اقدام به سرقت و دستبرد خودروهای پارک شده در شهر می‌کردند، به گونه‌ای که سوژه مورد دستبرد خود را بیشتر در نقاط خلوت و کور انتخاب می‌کردند.

سرهنگ «ستار خسروی» با بیان اینکه با پیگیری و تلاش بی‌وقفه کاراگاهان پلیس آگاهی نهایتا این افراد مورد شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شدند، تصریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته متهمان که سرقت‌های متعددی از نوع داخل خودرو را مرتکب شده بودند به جرایم خود اعتراف کردند که با تکمیل شدن تحقیقات از این افراد تعداد۶۳ فقره سرقت در اصفهان کشف شد.

سرهنگ خسروی افزود: پلیس آگاهی استان مصمم به مبارزه قاطع با عاملین اخلال در امنیت و آرامش شهروندان به‌خصوص سارقان وسائط نقلیه بوده و مجال فعالیت مجرمانه را به آنان نخواهد داد.

وی در پایان همچنین به مردم و مالکین وسائط نقلیه توصیه کرد برای پارک خودرو و وسیله خود از پارکینگ‌های مجوزدار در سطح شهر استفاده کنند و از پارک وسیله نقلیه در اماکن و نقاط کور خودداری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز