خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور؛

ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه تهران - کرج / محدودیت تردد در هراز، فیروزکوه و چالوس

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۱۱۰

در محور هراز از ساعت ۶الی ۲۴ جمعه ۲۶ اردیبهشت ماه تردد کامیون و تریلر ممنوع خواهد بود و همچنین از ساعت ۱۴ روز جمعه ۲۶ اردیبهشت در محور کرج - چالوس از کرج به سمت مرزن‌آباد یکطرفه خواهد بود و از مرزن‌آباد به سمت کرج نیز از ساعت ۱۷و۳۰ دقیقه یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و محدودیت ترافیکی پایان هفته را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار داشت: براساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری سامانه‌های هوشمند ترافیکی شمار برخط و گشت‌های شعب راهداری در سراسر کشور در حال حاظر در آزادراه تهران - کرج بار ترافیکی نیمه سنگین حاکم است و سایر محورهای مواصلاتی کشور در ترافیک عادی و روان برخوردار است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور تصریح کرد: در حال حاضر کلیه محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و پایدار برخوردار هستند.

به گفته حمیدی در حال حاضر محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات راه‌سازی، شمشک به دیزین به دلیل احتمال سقوط بهمن و کرمان به نهبندان به دلیل طغیان رودخانه کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اظهار داشت: در محور هراز از ساعت ۶الی ۲۴ جمعه ۲۶ اردیبهشت ماه تردد کامیون و تریلر ممنوع خواهد بود و همچنین از ساعت ۱۴ روز جمعه ۲۶ اردیبهشت در محور کرج - چالوس از کرج به سمت مرزن‌آباد یکطرفه خواهد بود و از مرزن‌آباد به سمت کرج نیز از ساعت ۱۷و۳۰ دقیقه یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ حمیدی ادامه داد: همچنین در محور فیروزکوه نیز از ساعت ۶الی ۲۴ روز جمعه ۲۶ اردیبهشت ماه تردد انواع تریلر و کامیونت به استثنای مواد سوختی و فاسد شدنی ممنوع خواهد بود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به صورت شبانه روزی و با شماره تلفن‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ پاسخگوی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز