خبرگزاری کار ایران

دستگیری قاچاقچی بزرگ مشروبات الکلی در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۱۰۸

متهم انبار مشروب را به صورت ماهرانه‌ای درگوشه‌ای از حیاط تعبیه کرده بود که از داخل انباری تعداد ۶۰۰ عدد قوطی آبجو نیم لیتری و تعداد۵۶۰ عدد بطری یک لیتری کشف و ضبط شد.

جوانی که اقدام به توزیع گسترده مشروبات الکلی در پایتخت می‌کرد، ‌توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، در پی خبر دریافت گزارشات مردمی مبنی بر فروش مشروبات الکلی توسط فردی به هویت «فرامرز» در محدوده تهرانسر، ماموران پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

در خلال تحقیقات اولیه و بررسی صحت و سقم موضوع ماموران با انجام اقدامات ویژه پلیسی و تحت کنترل گرفتن تلفن همراه متهم دریافتند که نامبرده امروز قصد تحویل و بارگیری یک مورد محموله مشروبات الکلی به صورت قاچاق از شهرستان مهاباد را دارد.

سریعا این موضوع به مقام قضایی منعکس و دستور بازداشت متهم دریافت شد و در ادامه ماموران به مخفیگاه متهم اعزام شده که پس از تحت نظر قرار دادن محل مورد نظر متهم به صورت نامحسوس، مشاهده کردند یک دستگاه خودروی پژو۴۰۵ وارد محل شده که عوامل این پلیس پس از اطمینان از وجود مشروبات الکلی در خودروی فوق در یک اقدام ضربتی و بارعایت موازین شرعی و قانونی و با ارائه کارت شناسایی و حکم قضایی وارد محل فوق شده و متهم را دستگیر کردند.

ماموران پلبس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ طی بررسی انجام شده دریافتند، متهم انبار مشروب را به صورت ماهرانه‌ای درگوشه‌ای از حیاط تعبیه کرده است که از داخل انباری تعداد ۶۰۰ عدد قوطی آبجو نیم لیتری و تعداد۵۶۰ عدد بطری یک لیتری کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: با توجه به اینکه مشروبات الکلی کشف شده بصورت قاچاق بوده است، برابر هماهنگی انجام شده متهم با اموال مشکوفه تحویل ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز