خبرگزاری کار ایران

خرید با چک پول های تقلبی از کاسبان محلی

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۳۵۸

ساعت ۱۲ روز گذشته(سه شنبه) یکی از رستوران داران شهرستان شازند با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از ارائه چک پول تقلبی توسط یکی از مشتریانش خبر داد.

یک میلیارد و ۱۰۲ میلیون ریال چک پول تقلبی از فردی که اقدام به کلاهبرداری از واحدهای صنفی در شازند استان مرکزی کرده بود، کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، ساعت ۱۲ روز گذشته(سه شنبه) یکی از رستوران داران شهرستان شازند با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از ارائه چک پول تقلبی توسط یکی از مشتریانش خبر داد.

بلافاصله تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام و در تحقیقات اولیه دریافتند فردی بعد از سفارش غذا، تعدادی چک پول به صندوق دار رستوران ارائه داده است که بعد از ساعتی صندوق دار متوجه جعلی بودن چک پول ها می شود.

با توجه به اهمیت موضوع، پرونده ای در این خصوص تشکیل و برای بررسی بیشتر در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

کارآگاهان در روند تحقیقات متوجه شدند که این شخص در روزهای قبل و بعد از خرید از دیگر واحدهای صنفی، چک پول هایی تقلبی را نیز به آنها ارائه داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند به تشکیل تیم عملیاتی برای شناسایی و دستگیری متهم اشاره کرد و گفت: با فعالیت ویژه کارآگاهان پلیس در مدت زمانی کوتاه، فرد مورد نظر شناسایی و مشخصات وی به کلیه واحدهای انتظامی اعلام شد.

سرهنگ «احمدرضا چگنی» افزود: بعد از گذشت چند ساعت متهم با یک دستگاه خودروی سواری سمند در مسیر حرکت از ملایر به اراک شناسایی و دستگیر شد. با بازرسی از وسایل همراه وی، یک میلیارد و ۱۰۲میلیون ریال چک پول تقلبی کشف شد.

متهم با تکمیل پرونده حسب دستور دستگاه قضایی به زندان معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز