خبرگزاری کار ایران

سردار مومنی در مراسم تفاهم نامه مشترک آموزش و پرورش وپلیس راهور خبر داد:

مهلت یک ماهه به شرکت خوردو سازی اسکانیا

کد خبر : ۱۵۴۶۸۷

در یازده ماه گذشته امسال ۱هزار و ۱۰۰نفر به نسبت سال گذشته کمتر کشته شده اند و بدین ترتیب آمار تلفات مرگ و میر در سوانح رانندگی به زیر ۱۸ هزار نفر رسید.

ایلنا: سردار " اسکندر مومنی " با اشاره به رای کمیسیون ماده نود مجلس گفت: بر این اساس شرکت خودرو سازی اسکانیا یک ماه فرصت دارد نسبت به ایرادات خودروی خود اقدام کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار اسکندر مومنی در مراسم تفاهم نامه همکاری مشترک وزارت اموزش و پرورش و پلیس راهور ناجا ضمن ابراز رضایت از این همکاری تصریح کرد: موضوع تفاهم نامه تعمیق بخشیدن و نهادینه کردن نظم و انظباط و قانونگرایی در خانواده آموزش و پرورش است امیدواریم با این تفاهم نامه زمینه لازم برا ی این امر محقق شود.

وی با اشاره به رای کمیسیون اصل نود در ارتباط با خودروی اسکانیا گفت: خوشحالم که مسئله حفظ جان و رعایت قانون در اولویت قرار گرفته است. براساس رای این کمیسیون شرکت خودروسازی اسکانیا موظف است که ایرادات این خودرو را اعلام و نسبت به رفع نقض اقدام کند بدین ترتیب پلیس می تواندنسبت به خودرو های موجود اسکانیا ورود جدی داشته باشد.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: بر این اساس به شرکت خودروسازی اسکانیا یک ماه مهلت داده شد تا ایرادات خودرو خود را برطرف کند همچنین فراخوان داده شده است تا تمام خودروها با نظر پلیس راهور اصلاح شود.

مومنی با اشاره به اینکه در یازده ماه گذشته امسال ۱هزار و ۱۰۰نفر به نسبت سال گذشته کمتر کشته شده اند و بدین ترتیب آمار تلفات مرگ و میر در سوانح رانندگی به زیر ۱۸ هزار نفر رسید.

وی با اشاره به فعالیت ده میلیون همیار پلیس و۹۰۰ هزار نفر فرهنگ یار ترافیک گفت: با توجه به تاثیر مثبت همیار پلیس و فرهنگ یار امیدوارم این تفاهم نامه در تمام آموزش و پرورش تاثیر دلازم را داشته باشد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز