خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خبر داد؛

ثبت بیش از ۴ میلیون سند در سامانه ثبت آنی در ۳ ماه گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۰۹

در ۹ ماهه سال جاری، ۶۱ هزار و ۱۶۵ پرونده الکترونیکی در سامانه اجرای مفاد اسناد رسمی تشکیل شده است.

ایلنا: رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از ثبت بیش از ۴ میلیون سند در سامانه ثبت الکترونیک اسناد در ۳ ماه گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، «احمد تویسرکانی» با تأکید بر اهمیت سامانه‌های الکترونیکی و روزآمدی آمار و اطلاعات در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، با اشاره به فعالیت سامانه ثبت الکترونیک اسناد رسمی از اواخر شهریور ماه تا پایان آذرماه امسال اظهار داشت: در این مدت ۴ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۹۵۸ سند رسمی به نحو الکترونیک در بیش از ۷ هزار دفتر اسناد رسمی در این سامانه به ثبت رسیده است.

وی افزود: در ۹ ماهه سال جاری، ۶۱ هزار و ۱۶۵ پرونده الکترونیکی در سامانه اجرای مفاد اسناد رسمی تشکیل شده است.

تویسرکانی تصریح کرد: ثبت ۷ هزار و ۹۳۸ ممنوع الخروجی اشخاص بدهکار، ۲ هزار و ۹۲۴ رفع ممنوعیت خروج در سامانه ممنوع الخروجی و رفع ممنوع الخروجی، ۸ هزار و ۸۲۵ اظهارنامه الکترونیکی اختراعات، ۳هزار و ۶۷۹ اظهارنامه الکترونیکی طرح صنعتی، ۲۶ هزار و ۲۸۵ اظهارنامه الکترونیکی ثبت علامت تجاری و ۲ هزار و ۸۹۹ اظهارنامه الکترونیکی ثبت بین المللی علامت تجاری مادرید در سامانه مالکیت صنعتی مربوط به ادارات طرح صنعتی و اختراع، از دیگر فعالیت‌های الکترونیکی ثبتی در ۹ ماهه سال‌جاری بوده است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به فعالیت سامانه الکترونیکی ثبت شرکت‌ها در ۹ ماهه سال ۹۲ گفت: در این مدت ۹ هزار و ۶۰۳ شرکت تجاری، ۱۰۳ شرکت تعاونی، ۵۶۲ مؤسسه، ۳ شعبه شرکت خارجی در این سامانه ثبت و یک میلیون و ۷۰۷ هزار و ۷۵۶ شناسه ملی برای اشخاص حقوقی صادر شده است.

معاون رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: همچنین ۱۰ میلیون و ۴۴۸ هزار و ۲۵۵ پاسخ به استعلامات و سرویس الکترونیکی از پایگاه شناسه ملی اشخاص حقوقی به صورت آنلاین توسط سامانه الکترونیکی ثبت شرکت‌ها انجام گرفته است.

گفتنی است، ارائه خدمات الکترونیکی در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در راستای تکالیف قانون پنجم توسعه، تاکنون باعثحذف بسیاری از مراجعات حضوری متقاضیان خدمت و بهبود چشمگیر سلامت اداری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز