خبرگزاری کار ایران

رئیس بهداری نیروی انتظامی خبر داد؛

توزیع شیر بین ماموران راهور / پلیس‌های چاق ترفیع نمی‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۱۸

هر روز نیرو‌ها موظفند یک ساعت و ۳۰ دقیقه ورزش صبحگاهی انجام دهند و در صورتی که نیرویی دچار بیماری خاص باشد با نظر پزشک متخصص می‌تواند در ورزش صبحگاهی شرکت نکند.

ایلنا: رئیس بهداری نیروی انتظامی گفت: پلیس‌های چاق در صورتیکه وزنشان را کاهش ندهند ترفیع نمی‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار " علی مجیدی " روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سامانه صدای پزشک با شماره تلفن ۱۶۵ برای کارکنان نیروی انتظامی و خانواده‌های آن‌ها راه اندازی شده است و این افراد می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته تماس بگیرند و از خدمات روانپزشک، روان‌شناس و پزشکان متخصص بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: در صورتی که سوالات نیاز به بررسی تخصصی داشته باشد صدای افراد ضبط شده و پس از بررسیهای تخصصی و رسیدگی جواب به آن‌ها اعلام می‌شود.

به گفته رئیس بهداری نیروی انتظامی قد و وزن نیروهای پلیس اندازه گیری شده و اگر افراد وزن خود را کاهش ندهند ترفیع نمی‌گیرند. خوشبختانه در سالهای خیر اضافه وزن ماموران کاهش یافته است.

وی با اعلام اینکه ورزش صبحگاهی اجباری است، تاکید کرد هر روز نیرو‌ها موظفند یک ساعت و ۳۰ دقیقه ورزش صبحگاهی انجام دهند و در صورتی که نیرویی دچار بیماری خاص باشد با نظر پزشک متخصص می‌تواند در ورزش صبحگاهی شرکت نکند.

مجیدی با بیان اینکه نیروهای پلیس نیز از جامعه جدا نیستند و ممکن است دچار بیماری‌های روحی، روانی و اضافه وزن شوند گفت: طرح پایش سلامت نیرو‌ها بر اساس یگان‌های خدمتی به صورت ۴ ساله، ۲ ساله و یک ساله اجرا می‌شود و در این طرح معاینات عمومی و آزمایش‌های تخصصی انجام می‌شود.

رئیس بهداری نیروی انتظامی از توزیع شیر در میان ماموران پلیس راهور خبر داد و افزود: طرح سنجش سرب در میان نیروهای پلیس انجام می‌شود ضمن اینکه شیر با عنوان تغذیه و نه درمان آلودگی در میان این افراد توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: طرح دیگری که برای ماموران راهور انجام می‌شود چرخش نیرو‌ها بین مناطق است و این افراد با توجه به شرایط آلودگی هوا در سطح شهر به صورت دوره‌ای جابجا می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز