خبرگزاری کار ایران

مجلس، تکلیف لایحه سلاح سرد را مشخص کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۱۲

در صدد هستیم تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی با سختی کار نیروی انتظامی و وظایف خطیر این نیرو آشنا شوند / بدنبال تدوین لوایح و قوانین حمایتی برای ناجا که کارکنان آن از سخت کوش‌ترین و پرکار‌ترین نیروی امنیتی کشورند، هستیم.

ایلنا: معاون حقوقی و امور مجلس ناجا با اشاره به بررسی لایحه ممنوعیت سلاح سرد توسط کمیسیون حقوقی قضایی مجلس، گفت: نیروی انتظامی با استنادات و دلایل بسیار متقنی که به کمیسیون ارائه داده به عنوان مطالبه مردمی این موضوع را پیگیری می‌کند.

به گزارش ایلنا، سردار " محمد زارعی " با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی به عنوان عالیترین مقام تصمیم گیری کشور، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، اظهار داشت: با توجه به گستردگی و تنوع ماموریتی سازمان، این نیرو نیازمند تعامل نزدیک و سازنده با مجلس است.

وی ادامه داد: در صورتی که نمایندگان با حوزه‌های ماموریتی، نحوه اجرای آن و همچنین مشکلات ناجا آشنایی بیشتری داشته باشند قطعاً در بحثتدوین قوانین و تصویب لوایح نقش موثرتری را ایفاء می‌کنند.

معاون حقوقی و امور مجلس ناجا تصریح کرد: نیروی انتظامی باید عالیترین تعامل با نمایندگان مجلس را داشته باشد، نمایندگان از جنس مردم و نزدیک‌ترین قشر به آنان هستند، از این رو هنگامی که آن‌ها با ماموریت‌های پلیس آشنا می‌شوند باید تعاملات به سطح عالی ارتقاء پیدا کند.

زارعی با اشاره به تعامل مطلوب نیروی انتظامی و مجلس، گفت: در حقیقت از میان سازمان‌ها، نیروی انتظامی بالا‌ترین سطح تعامل را با نمایندگان مجلس شورای اسلامی دارد.

این مقام ارشد انتظامی درباره آخرین وضعیت لایحه ممنوعیت حمل، فروش و توزیع سلاح سرد در مجلس شورای اسلامی، اظهارداشت: این طرح در کمیسیون حقوقی قضایی مجلس در دست بررسی است؛ هفته گذشته این طرح مطرح شد اما به علت داشتن ابهاماتی با رای اعضای کمیسیون به کارگروه برگشت داده شد تا کار کار‌شناسی بیشتری بر روی طرح انجام شود.

زارعی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با استنادات و دلایل بسیار متقنی که به کمیسیون ارائه داده به عنوان مطالبه مردمی این موضوع را پیگیری می‌کند.

وی تصریح کرد: نمایندگان خانه ملت، در بحثتدوین و تصویب قانونی که بتواند راهگشا باشد و با عواملی که موجبات سلب آرامش و آسایش و نیز پایین آمدن احساس امنیت مردم در جامعه را به همراه دارد، اهتمام جدی دارند.

زارعی اذعان داشت: در صدد هستیم تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی با سختی کار نیروی انتظامی و وظایف خطیر این نیرو آشنا شوند.

معاون حقوقی و امور مجلس ناجا در خاتمه اذعان داشت: بدنبال تدوین لوایح و قوانین حمایتی برای ناجا که کارکنان آن از سخت کوش‌ترین و پرکار‌ترین نیروی امنیتی کشورند، هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز