خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

دستگیری ۲ قاچاقچی مسلح / کشف ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای جنوب شرق

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۵۴

با اجرای هدفمند گشت‌های مرزی و کمین در مسیرهای احتمالی، سرانجام مرزداران توانستند قاچاقچیان را درحالی که قصد داشتند با کاروان شتری محموله خود را به داخل مرز‌ها انتقال دهند مشاهده کنند.

ایلنا: فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف و ضبط بیش از ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر طی درگیری مسلحانه با قاچاقچیان در مرزهای جنوبی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، " حسن اسداللهی " اظهار داشت: مرزداران این فرماندهی مستقر در هنگ مرزی جکیگور، با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره‌گیری از منابع خبری، از قصد قاچاقچیان برای ورود محموله مواد مخدر به داخل کشور آگاه و پس از اتخاذ تمهیدات و هماهنگی‌های لازم، نسبت به اعزام تیم‌های ویژه عملیاتی اقدام کردند.

وی ادامه داد: با اجرای هدفمند گشت‌های مرزی و کمین در مسیرهای احتمالی، سرانجام مرزداران توانستند قاچاقچیان را درحالی که قصد داشتند با کاروان شتری محموله خود را به داخل مرز‌ها انتقال دهند مشاهده کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان به درگیری با قاچاقچیان مسلح اشاره کرد و گفت: قاچاقچیان علیرغم هشدارهای مأموران قصد داشتند به مسیر خود ادامه دهند که مرزداران با آتشی کوبنده در یک درگیری مسلحانه، آن‌ها را از ادامه مسیر بازداشته و توانستند از ورود محموله مواد مخدر به داخل کشور جلوگیری کنند.

اسداللهی خاطر نشان کرد: در این درگیری تعداد سه نفر ش‌تر کشته و تعدادی از اشرار و قاچاقچیان نیز با استفاده از تاریکی شب و آشنایی با منطقه به سمت خاک پاکستان متواری شدند و تیم‌های پاکسازی در بررسی منطقه درگیری توانستند ضمن دستگیری تعداد دو نفر از قاچاقچیان، مقدار ۷۰۰ کیلو و ۱۲۵ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز