خبرگزاری کار ایران

در پی درگیری با اشرار مسلح:

کشف نزدک به یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۸۳

در این عملیات یک نفر از اشرار به هلاکت رسید و یک نفر دیگر از آن‌ها نیز دستگیر شد و در مجموع مرزداران موفق شدند مقدار ۹۷۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک به همراه مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات و یک دستگاه خودرو تویوتا را نیز کشف و ضبط کنند.

ایلنا: فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف و ضبط قریب به یک تُن مواد مخدر و هلاکت و دستگیری دو نفر قاچاقچی طی درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ «حسن اسداللهی» از موفقیت مرزداران هنگ مرزی سراوان در یک درگیری مسلحانه با اشرار خبر داد و گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی و استفاده از منابع خبری، اکیپ‌هایی از مرزداران هنگ سراوان به همراه تنی چند از سربازان گمنام امام زمان(عج)، به مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان اعزام شدند که در این جریان مأموران پس از رؤیت دیده‌بان‌های اشرار، با آن‌ها درگیر شدند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به برتری آتش مرزداران در این عملیات خاطرنشان کرد: قاچاقچیان مسلح که در برابر اقدام سریع مأمورین، غافلگیر شده بودند سرانجام پس از چند مرحله درگیری، با برجای گذاشتن محموله مواد مخدر، به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سرهنگ اسداللهی افزود: در این عملیات یک نفر از اشرار به هلاکت رسید و یک نفر دیگر از آن‌ها نیز دستگیر شد و در مجموع مرزداران موفق شدند مقدار ۹۷۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک به همراه مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات و یک دستگاه خودرو تویوتا را نیز کشف و ضبط کنند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان در پایان ضمن قدردانی از همکاری بسیار خوب و صمیمانه مرزنشینان استان در همکاری اطلاعاتی با نیروهای مرزبانی گفت: مرزهای استان برای اشرار، متجاوزین و قاچاقچیان ناامن است و آن‌ها باید بدانند که تجاوز به حریم ممنوعه مرزی و انجام هرگونه اقدام غیرقانونی و قاچاق در نوار مرز، هزینه‌ای سنگین و عاقبتی ناگوار را برایشان به همراه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز