خبرگزاری کار ایران

کشف ۳۶۶ کیلو مواد مخدر در داراب

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۷۴

در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان موادمخدر قصد دارند مقداری مواد را با دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و زانتیا به یکی از روستاهای شهرستان داراب انتقال دهند، مراتب در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

ایلنا: رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فارس گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان داراب استان فارس ۳۶۶ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در این شهرستان کشف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سرهنگ محمداسماعیل مصری در تشریح این خبر افزود: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان موادمخدر قصد دارند مقداری مواد را با دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و زانتیا به یکی از روستاهای شهرستان داراب انتقال دهند، مراتب در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

مصری گفت: راننده خودروی حامل محموله قاچاق، با اطلاع از اینکه تحت تعقیب پلیس قرار دارد، اقدام به فرار کرد.

وی ادامه داد: پس از مدتی راننده خودرو حامل مواد مخدر که عرصه را بر خود تنگ می‌دید، خودرو را در منزلی در یکی از روستا‌ها پارک کرده و با استفاده از خودرو اسکورت از محل متواری شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس با بیان اینکه صاحب منزل دستگیر شده است، گفت: ماموران در بازرسی از خودرو پارک شده مقدار ۳۶۶ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف کردند.

مصری گفت: تحقیقات و تلاش پلیس برای دستگیری قاچاقچیان همچنان ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز