خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور به ایلنا خبر داد؛

چالوس یک طرفه شد / تردد در تمامی راه‌های کشور روان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۶۴

تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس و هراز کماکان ممنوع است / نردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ امروز الی ساعت ۳ صبح فردا از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

ایلنا: رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور، با بیان اینکه محور کرج - چالوس مسدود شد، گفت: ‌تردد در تمامی راه‌های کشور روان است.

" سرهنگ رضا سلبی " در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در مورد وضعیت راه‌های کشور، اظهار کرد: ‌بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی در اکثر محورهای استان خراسان جنوبی و در استان خراسان رضوی محور مشهد - تربت حیدریه بارش باران گزارش شده است.

وی ادامه داد: ‌سایر راه‌های کشور از جوی آرام و پایدار و ترافیکی روان برخوردار است.

رئیس مرکز کنترل پلیس راه همچنین از انسداد محور سیستان و بلوچستان، خبر داد و گفت: پلیس راه استان سیستان و بلوچستان اعلام کرده که محور کنارک - زرآباد - جاسک به علت طغیان رودخانه‌های کاروان و رایج از ساعت ۷ صبح و محور ایرانشهر - نیکشهر - چابهار به علت طغیان رودخانه پیش منت از ساعت ۶ صبح تا اطلاع ثانوی مسدود است.

سرهنگ سلبی ادامه داد: ‌ تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس و هراز کماکان ممنوع است.

وی گفت: ‌ تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ امروز الی ساعت ۳ صبح فردا از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است همچنین با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ امروز الی ساعت ۳ صبح فردا از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد(دزبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

سلبی همچنین گفت: ‌ تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح امروز الی ۳ صبح فردا در محور هراز نیز ممنوع است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز