خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در بندر لنگه

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۷۱

۲۰۴ نفر از اتباع بیگانه که به صورت غیرمجاز در این شهرستان اقامت داشتند نیز دستگیر و جهت طرد از کشور تحویل کمپ نگهداری اتباع در بندرعباس شدند.

ایلنا: فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه استان هرمزگان از کشف بیش از یک تن انواع موادمخدر طی مهرماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی دامن افشان، فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه گفت: در راستای مقابله با تهیه و توزیع موادمخدر و برخورد قاطع با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی بندرلنگه با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر حوزه استحفاظی موفق شدند یک تن و ۶ کیلو و ۲۶۸ گرم انواع موادمخدر را در مهرماه سال جاری کشف و شش نفر از قاچاقچیان را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه در این مدت و در راستای مقابله با قاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی ماموران انتظامی شهرستان، ۳۲ هزار و ۲۲۰ لیتر سوخت قاچاق را کشف کردند که در همین رابطه ۲۳ نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی بندرلنگه کشف ۱۰ هزار و ۹۷۳ عدد سی دی مستهجن، کشف ۴ قبضه سلاع غیرمجاز، دستگیری ۹۲ معتاد تابلو و ۴۸ سارق را از دیگر اقدامات پلیس شهرستان در مهرماه عنوان و خاطر نشان کرد: ۲۰۴ نفر از اتباع بیگانه که به صورت غیرمجاز در این شهرستان اقامت داشتند نیز دستگیر و جهت طرد از کشور تحویل کمپ نگهداری اتباع در بندرعباس شدند.

دامن افشان یادآور شد: در این مدت و در راستای برخورد با رانندگان پرخطر هم ۲۲ دستگاه خودرو و ۳۷ دستگاه موتورسیکلت سوار متخلف اعمال قانون شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز