خبرگزاری کار ایران

مصوبات جلسه مسئولان عالی قضایی در پایان سفر به استان آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۳۲

در جلسه مسئولان عالی قضایی استان آذربایجان غربی گزارشی از عملکرد دستگاه قضایی استان و کمبودهای دادگستری استان از سوی رئیس کل دادگستری ارائه شد و مدیران کل سازمان‌های تابعه استان نیز گزارش‌های جداگانه‌ای از مسائل و مشکلات خود ارائه کردند.

ایلنا: در پایان سفر رئیس قوه قضاییه به استان آذربایجان غربی، جلسه مسئولان عالی قضایی به منظور بررسی نتایج این سفر به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل شد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه، در این جلسه ابتدا گزارش‌های مسئولان عالی قضایی که به نمایندگی از رئیس قوه قضاییه به شهرستان‌های استان آذربایجان غربی سفر کرده بودند ارائه و مشکلات قضایی این شهر‌ها مطرح شد.

سپس آیت الله آملی لاریجانی با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات مسئولان، قضات و کارکنان دادگستری کل استان آذربایجان غربی و سازمان‌های تابعه دستگاه قضایی بر رفع مشکلات و تنگناهای قضایی این استان تاکید کرد.

در این جلسه گزارشی از عملکرد دستگاه قضایی استان و کمبودهای دادگستری استان از سوی رئیس کل دادگستری ارائه شد و مدیران کل سازمان‌های تابعه استان نیز گزارش‌های جداگانه‌ای از مسائل و مشکلات خود ارائه کردند.

پس از بحثو بررسی‌های انجام شده، موارد ذیل به تصویب رسید:

۱ - اختصاص تعدادی از شعب و عده‌ای از قضات با ابلاغ ویژه به منظور رسیدگی به پرونده‌هایی که بررسی شده و به اجرای احکام آمده است.

۲ - تعمیر و تجهیز ساختمان‌ها و مراکز مربوط به دادگستری و سازمان‌های تابعه استان

۳ - اختصاص بودجه به منظور احداثآزمایشگاه‌های مورد نیاز در اداره کل پزشکی قانونی استان

۴ - جذب تعدادی دادیار به منظور تقویت نیروی انسانی محاکم استان

۵ - تامین منازل سازمانی مناسب به منظور اسکان قضات و کارکنان فاقد مسکن

۶ - اختصاص بودجه به صندوق رفاه دادگستری استان به منظور اعطای وام قرض الحسنه به قضات و کارمندان دادگستری استان

۷ - احداثمجتمع رفاهی ویژه کارکنان و قضات و خانواده‌های آنان

۸ - تجهیز و تقویت امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مربوط به سیستم‌های رایانه‌ای دادگستری شهرستان‌های استان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز