خبرگزاری کار ایران

برگزاری برنامه های هفته ناجا در کشورهای دیگر

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۸۲

خوشبختانه با وجود شرایط بد امنیتی در کشورهای پیرامون ایران اسلامی، ‌ کشور ما از لحاظ امنیت و احساس آن هرسال نسبت به سال گذشته، ‌ رو به پیشرفت و بهبود است تا جاییکه سال ۹۱ امن ترین سال ایران پس از انقلاب اسلامی بود.

ایلنا: جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا خبر داد: ناجا در برنامه های برون سازمانی خود با هدف ارتقای نظم و انضباط اجتماعی تلاش می کند در حوزه آموزشی و همچنین استفاده از نظرات مردم در پیشبرد اهداف این نیرو گام بردارد.

به گزارش ایلنا، سردار «محمد جواد زاده کمند» در حاشیه مراسم " امنیت و آرامش از دیدگاه روایات و قرآن " با سخنرانی استاد رحیم پور ازغدی، با اشاره به تقسیم بندی برنامه های هفته ناجا به سه دسته درون، ‌برون سازمانی و بین المللی، اظهار داشت: برگزاری کلاس های معنویت و بصیرت برای کارکنان، ‌حضور در نماز جمعه، تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، حضور در مزار شهدا و غبارروبی، بخشی از برنامه های درون سازمانی هفته ناجا است.

وی ادامه داد: برگزاری برنامه های رفاهی، ‌تجلیل از بازنشستگان، پیشکسوتان، ایثارگران، همایش کوهپیمایی و پیاده روی و رزمایش ۱۱۰هزار نفری آمادگی رزمی نیز از دیگر برنامه هایی است که دو روز پیش از شروع رسمی هفته بزرگداشت نیروی انتظامی برگزار شد.

وی به برنامه های برون سازمانی نیروی انتظامی در هفته ناجا اشاره کرد و گفت: در راستای شعار امسال این هفته، مبنی بر اقتدار در سایه مردم داری، قانون مداری و روزآمدی، در حوزه مردم داری سعی کردیم تعامل بیشتری با اقشار مختلف جامعه با برگزاری جلساتی با صنوف داشته باشیم؛ راهنمایی و رانندگی نیز در حوزه دانش آموزی و دانشجویی سعی می کند با مردم ارتباط داشته باشد.

زاده کمند افزود: ناجا در برنامه های برون سازمانی خود با هدف ارتقای نظم و انضباط اجتماعی تلاش می کند در حوزه آموزشی و همچنین استفاده از نظرات مردم در پیشبرد اهداف این نیرو گام بردارد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به برنامه های بین المللی تعیین شده برای هفته ناجا، گفت: دیدار با سفرا و وابستگان نظامی کشورهای دیگر و برگزاری برنامه های هفته ناجا در کشورهای خارجی که با آنان ارتباط داریم، از دیگر فعالیت های ما در هفته بزرگداشت نیروی انتظامی است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا دیدار با مراجع عظام تقلید، ‌ حضور در نمازجمعه و سخنرانی پیش از خطبه فرمانده ناجا، دیدار با خانواده های شهدا و علما در استان ها و دیدار و تقدیر از پیشکسوتان ناجا را از دیگر برنامه های هفته ناجا دانست.

وی در حوزه روزآمدی پلیس که در شعار امسال هفته نیروی انتظامی بر آن تاکید شده، گفت: پلیس در حوزه مقابله با جرائم، تلاش می کند این عنصر را قوی تر کرده تا این امر تنها در حد شعار و محدود به هفته ناجا نباشد بلکه در سال آینده نیز اولویت کاری نیروی انتظامی قرار گیرد.

وی بار دیگر بر رهاسازی خودروها و موتورسیکلت هایی که منع قضایی و قانونی ندارند، در هفته ناجا تاکید کرد و گفت: مطالبه مردم از پلیس، امنیت روزافزون است و ما سعی می کنیم با نثار خون خود این امنیت را در جامعه تولید و حفظ نماییم.

زاده کمند ادامه داد: خوشبختانه با وجود شرایط بد امنیتی در کشورهای پیرامون ایران اسلامی، ‌ کشور ما از لحاظ امنیت و احساس آن هرسال نسبت به سال گذشته، ‌ رو به پیشرفت و بهبود است تا جاییکه سال ۹۱ امن ترین سال ایران پس از انقلاب اسلامی بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز