خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی:

زنان پلیس کمتر از مردان تخلف می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۰۷

باید از خواهرانی که در نیروی انتظامی فعالیت می کنند تشکر کنیم چون بر اساس یافته‌ها عملکرد خواهران نسبت به برادران دقیق‌تر و سریع‌تر است و زنان پلیس کمترین تخلفات و جرایم را داشته‌اند و این نشان دهنده سلامت و ایثار خواهران ما در حوزه پلیس است.

ایلنا: معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی گفت: زنان پلیس کمترین تخلفات و جرایم را داشته‌اند و این نشان دهنده سلامت و ایثار خواهران ما در حوزه پلیس است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " سردار تشکری " در همایش تجلیل از زنان برگزیده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: نیروی انتظامی سازمان منحصر به فردی است و سعی در تعامل با اقشار مختلف جامعه دارد.

او ادامه داد: پراکندگی جغرافیایی نیروی انتظامی را در کمتر سازمانی می توان سراغ گرفت و ماموران نیروی انتظامی همیشه درکنار مردم و مسئولان در حال انجام وظیفه بوده و هستند.

او با بیان این که عملکرد نیروی انتظامی همیشه در منظر مردم بوده است گفت: هفته ناجا فرصتی است که نیروی انتظامی بتواند از نزدیک با مردم ارتباط برقرار کند. و امیدواریم این هفته شروعی برای ارتقاء خدمات برای آحاد جامعه باشد.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی با تاکید بر این که نقش زنان در پیروزی انقلاب بی بدیل بود، گفت: اگر زنان در این انقلاب حضور نداشتند انقلاب دچار چالش های زیادی می شد آنها با کمک های پشت جبهه، کمک‌های امدادی و پشتیبانی از جنگ بسیار موثر عمل کردند.

سردار تشکری با بیان این که زنان علاوه بر کار در بیرون از منزل در محیط خانه نیز وظیفه همسرداری، تربیت فرزندان، و اداره امور منزل را نیز بر عهده دارند گفت: جایگاه پلیس زن بسیار پراهمیت است. زنان پلیس قدرت اغناسازی، کار آموزشی و کار پیشگیرانه بالایی دارند و ماموریتها را به صورت شایسته مدیریت می کنند.

او ادامه داد: باید از خواهرانی که در نیروی انتظامی فعالیت می کنند تشکر کنیم چون بر اساس یافته‌ها عملکرد خواهران نسبت به برادران دقیق‌تر و سریع‌تر است و زنان پلیس کمترین تخلفات و جرایم را داشته‌اند و این نشان دهنده سلامت و ایثار خواهران ما در حوزه پلیس است.

تشکری با تاکید براین که شعار امسال ما قانون مداری، مردم مداری، و روزآمدی است گفت: ما در نیروی انتظامی بدون پشتوانه و اعتماد مردم نمی توانیم موفق شویم و مسیر رضایت خدا ازمسیر رضایت مردم می گذرد.

او ادامه داد: پلیسی می‌تواند توانمند شود که پشتوانه مردمی را با خود داشته باشد و ما باید احترام به مردم و تکریم به آنها را همواره مورد نظر داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز