خبرگزاری کار ایران

دیدار معاونین نیروی انتظامی با فرمانده سابق ناجا؛

شهردار تهران: احمدی‌مقدم نگاه تخصصی به پلیس دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۱۸

بحثتوسعه اجتماعی در نیروی انتظامی و نگاه جامعه محوری به امنیت مجموعه‌ای است که پلیس باید در حوزه آموزش، دانشگاه‌ها و مردم به آن پرداخته و توجه ویژه‌ای داشته باشد.

ایلنا: جمعی از معاونین نیروی انتظامی در آستانه هفته گرامیداشت ناجا به نمایندگی از سردار اسماعیل احمدی مقدم با محمدباقر قالیباف شهردار تهران فرمانده سابق نیروی انتظامی دیدار و از وی تقدیر کردند.

به گزارش ایلنا، سردار اسکندر مؤمنی، رئیس پلیس راهور ناجا، سردار سید حسن بتولی، رئیس پلیس آگاهی و سردار سعید منتظرالمهدی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی در آستانه فرا رسیدن هفته گرامیداشت ناجا به نمایندگی از سردار اسماعیل احمدی مقدم با محمدباقر قالیباف شهردار تهران فرمانده سابق نیروی انتظامی دیدار و پیشاپیش فرارسیدن هفته ناجا را به وی تبریک گفتند.

قالیباف در این دیدار پیشاپیش فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرماندهان، معاونین و کارکنان این نیرو تبریک گفت و اظهار داشت: یکی از بهترین دوران خدمتی اینجانب بعد از دوران دفاع مقدس، خدمت در نیروی انتظامی بود که به آن افتخار می‌کنم.

وی در ادامه سخنان خود راه اندازی پلیس ۱۱۰ در کشور را یادآور شد و گفت: ایده ۱۱۰ در بسیاری از کشور‌ها وجود داشت و این سیستم با توجه به نیاز امنیت جامعه محور در کشور طراحی و در راستای خدمات رسانی بهتر به شهروندان فعالیت خود را آغاز کرد.

فرمانده سابق نیروی انتظامی با بیان اینکه با راه اندازی سیستم ۱۱۰ مردم بودند که پلیس را فرا می‌خواندند تصریح کرد: تمام این اقدامات در راستای تأمین امنیت مردم صورت گرفته و می‌گیرد.

شهردار تهران همچنین به تأسیس مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ اشاره کرد و اظهار داشت: این سیستم نظارتی در راستای اجرای اصل هشتم قانون اساسی یعنی نظارت مردم بر عملکرد دستگاه‌ها و سازمان‌ها بود که در نیروی انتظامی محقق شد.

قالیباف با تأکید بر اینکه نگاه مردم نسبت به پلیس تغییر کرده است، خاطرنشان کرد: هیچ سازمانی نمی‌تواند ادعا کند که به نقطه مطلوب رسیده و نیازی به توسعه ندارد.

وی توجه به تخصص گرایی در نیروی انتظامی را یادآور شد و افزود: سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده محترم نیروی انتظامی توجه ویژه‌ای به تخصص گرایی و انسجام سازمانی دارند.

شهردار تهران در ادامه اظهار داشت: بحثتوسعه اجتماعی در نیروی انتظامی و نگاه جامعه محوری به امنیت مجموعه‌ای است که پلیس باید در حوزه آموزش، دانشگاه‌ها و مردم به آن پرداخته و توجه ویژه‌ای داشته باشد.

قالیباف در پایان افزود: مردم پلیس را از خودشان می‌دانند و رضایت آن‌ها از پلیس در چند سال اخیر بیشتر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز