خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۵۹

با بررسی دقیق محل، بیش از یک تن و ۳۱ کیلو و ۶۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک و نزدیک به ۱۳۹ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین کشف و ضبط شد.

ایلنا: فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات موفقیت‌آمیز علیه قاچاقچیان مسلح و کشف و ضبط بیش از یک تن انواع مواد مخدر در مرزهای جنوبی این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار " غلام ‌نبی کوهکن " با اعلام این مطلب افزود: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اقدامات دقیق اطلاعاتی و بهره‌گیری از منابع خبری، از انتقال محموله مواد مخدر به داخل کشور آگاه شدند که بلافاصله مرزداران با آمادگی و تجهیزات کامل در منطقه شناسایی شده، حضور یافته و به پوشش کامل نوار مرزی پرداختند.

وی تصریح کرد: مرزداران با انجام کمین و ردزنی در مسیرهای صعب العبور و کوهستانی تعدادی قاچاقچی مواد مخدر را مشاهده کردند که در درگیری با آنان، سرانجام مرزداران با پاسخی کوبنده، ضمن زمین گیر کردن قاچاقچیان، موفق به ضبط محموله آن‌ها شدند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان درخصوص کشفیات این عملیات گفت: با بررسی دقیق محل، بیش از یک تن و ۳۱ کیلو و ۶۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک و نزدیک به ۱۳۹ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین کشف و ضبط شد.

وی در پایان ضمن قدردانی از نقش مؤثر همکاری مرزنشینان با مرزداران در برقراری امنیت پایدار و کنترل مرز خاطرنشان کرد: شناسایی و دستگیری قاچاقچیان همچنان ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز