خبرگزاری کار ایران

جیب‌بر سابقه‌دار در متروی تجریش به دام افتاد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۹۹

مدتی پیش تعدادی از شهروندان تهرانی که در مسیرهای متروی تهران تردد داشتند به ماموران یگان انتظامی ایستگاه متروی تجریش مراجعه کرده و اعلام کردند که سارق یا سارقانی با استفاده از ازدحام و شلوغی داخل واگن‌ها و ایستگاه مترو، از آن‌ها سرقت کرده‌اند.

ایلنا: رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش، از دستگیری یک جیب‌بر در ایستگاه متروی تجریش خبر داد و گفت: همکاری شهروندان با یگان انتظامی مترو و مأموران کلانتری به بازداشت این متهم انجامید.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سعید کفراشی، رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش، ضمن اشاره به دستگیری یک سارق جیب بر در ایستگاه متروی تجریش به تشریح جزییات پرونده این متهم پرداخته و در مورد نحوه شناسایی وی گفت: مدتی پیش تعدادی از شهروندان تهرانی که در مسیرهای متروی تهران تردد داشتند به ماموران یگان انتظامی ایستگاه متروی تجریش مراجعه کرده و اعلام کردند که سارق یا سارقانی با استفاده از ازدحام و شلوغی داخل واگن‌ها و ایستگاه مترو، از آن‌ها سرقت کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع جلسه‌ای در این خصوص تشکیل و با هماهنگی‌های انجام شده با مسئولان یگان انتظامی متروی تهران، گشت‌های سیار و پیاده در ایستگاه‌های مترو و داخل واگن‌های مترو مستقر شدند که طی آن عصر روز گذشته ماموران انتظامی موفق شد یک سارق جیب بر را که اقدام به سرقت و جیب بری می‌کرد، شناسایی و بازداشت کنند.

کلانتر ۱۰۱ عنوان داشت: این متهم که مجید نام داشت در بازجویی‌های انجام شده در کلانتری به جرم خود اعتراف و در بازرسی از وسایل همراه وی تعدادی تلفن همراه، کیف پول، وجوه نقد، ساعت، طلا و جواهر و همچنین مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط شد.

در بررسی‌های تکمیلی از پرونده این متهم مشخص شد که وی دارای سابقه کیفری نیز هست و تا کنون به اتهام سرقت چند بار به زندان افتاده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز